PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwny pracodawca › Dziwny pracodawca
    From: "Mariusz" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dziwny pracodawca
    Date: Mon, 26 Apr 2010 12:33:35 +0200

    Witam.
    Jakis czas temu szukalem pracy jako PH. Ucieszylem sie jak dziecko, kiedy to
    do mnie zadzwoniono i zaoferowano spotkanie. Dostalem prace, ale...
    W ogloszeniu napisali, ze daja narzedzia pracy tj, samochod, telefon, kompa
    z netem.
    Na drugiej rozmowie powiedziano mi, ze tel i komp to nie problem, bo mozna
    zejsc na dol do sklepu i kupic ale nie maja samochodu. Zgodzilem sie uzywac
    wlasnego. Na umowie o prace mam adnotacje, ze do 31 marca dadza mi samochod,
    a nie mam go do dzisiaj.
    Dzwonilem i prosilem o internet bo to tez czesc mojej pracy, uslyszalem
    odpowiedz, ze to rozwaza jak przedluza ze mna umowe.
    Tankowalem za swoje i nie zwracaja mi calej kasy, jako, ze korzystam ze
    swojego samochodu to zadeklarowali sie, ze bede mial zwrot 150 %. Dzwonie i
    pytam gdzie sa te pieniadze, to mi powiedziano, ze mam sobie lewe faktury na
    paliwo zalatwiac, bo inaczej mi nie dadza.
    Mialem umowione spotkania i dzwonie, zeby mi w koncu za paliwo zwrocili, to
    uslyszalem odpowiedz, ze spotkania mam przelozyc bo nie maja pieniedzy na
    paliwo, tylko jak przelozyc, w jakim swietle jestem stawiany. "Rozmawialam z
    Pania D. i nie chce sie wyzbyc wszystkich pieniedzy z konta..." - powalilo
    mnie to na kolana.
    Teraz konczy mi sie umowa i nie wiem co robic, z checia bym ich do sadu
    pracy podal, ale co to da.
    Macie jakies pomysly ?

    Mariusz