PracaGrupypl.praca.dyskusje › jebać Platformę (Europejską)

  • 1. Data: 2011-06-26 03:58:25
    Temat: jebać Platformę (Europejską)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    normalnie nie ma na kogo głosować, wszyscy jednomyślnie prą do Wolności
    Wspólnej...
    ale nie o tym...

    wczoraj postawiłem się kierownikowi, że zawala mnie robotą, a innych nie...
    za kilka dni chciałbym postawić się naczelnemu, że muszę wykonywać obowiązki
    których nie mam w zakresie...

    podejrzewam, że będą chcieli mnie wywalić dyscyplinarnie...
    ale spoko jak mnie wywalą to dam cynk, Ktoś może wskoczy, ale praca z
    debilami z PO nie jest łatwa mówię od razu...

    pytanie - czego się mogę spodziewać i jak to rozegrać, żeby dostać zasiłek?

    pracy nienawidzę, chce mi się żygać jak tam muszę iść... w sumie to i tak
    chciałem się zwolnić...

  • 2. Data: 2011-06-27 07:55:53
    Temat: Re: jebać Platformę (Europejską)
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > normalnie nie ma na kogo głosować, wszyscy jednomyślnie prą do Wolności
    > Wspólnej...
    [ciach]
    > pracy nienawidzę, chce mi się żygać jak tam muszę iść... w sumie to i tak
    > chciałem się zwolnić...

    Opowiedz masz w swoim poście :)