PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja-informaty(cz)k(a) › Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    From: "enter" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    Date: Sun, 13 Apr 2003 21:31:04 +0000 (UTC)

    Ciekawe dlaczego tak jest: Jestem kobietą- z zawodu : informatyk , elektronik
    Szukam pracy w zawodzie, ale gdy piszę kolejne ogłoszenie- nie ma
    odzewu,któregoś dnia napisałam ogłosznie Informatyk/elektronik poszukuję
    pracy z opisem umiejętności. Zupełnie nie zwróciłam uwagi na fakt, że nie
    wynika z niego że jestem kobietą. Odzew był i owszem, ale po pierwszym e-
    mailowym kontakcie z mojej strony gdzie podpisałam się imieniem u nazwiskiem,
    wszelkie maile ucichły.I może mi powiecie że nie ma dyskryminacji, nawet nie
    ma okazji udowodnić co się umie, należałoby zrobić tak jak w filmie zmiennicy
    i człowiek od razu by miał pracę.Bo tak nie można robić to co się lubi.Może
    ktoś zna inne wyjście, jakby skutecznie znaleźć dobrą pracę( pomijając zmianę
    płci)?
    Dziękuję za wszelkie komentarze
    e...@p...xo.pl