PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylemat absolwenta › Dylemat absolwenta
  • Data: 2002-10-21 18:36:47
    Temat: Dylemat absolwenta
    Od: "Robert" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grupowicze poradźcie,

    Jestem tegorocznym absolwentem zarządzania i marketingu renomowanej
    krakowskiej uczelni, gdzie uzyskałem tytuł magistra. Studiuje jeszcze
    informatykę i jestem obecnie na III roku, tyle że na uczelni niepublicznej.
    Naukę zakończę z tytułem licencjata.

    Po obronie magisterskiej (czerwiec) wakacje spędziłem w niemczech ciężko
    pracując. Po przyjezdzie z zagranicy zabrałem sie do poszukiwania pracy.
    Oczywiscie z tym nie jest łatwo.

    Dziś dostałaem propozycje pracy w nowo powstającym odziale hurtowni w
    Krakowie na stanowisku fakturzysty-magazyniera. Sporządzanie faktur -
    wydawanie towaru z magazynu ok 8 godzin dziennie.
    Firma ta jest średniej wielkości firmą posiadającą kilka oddziałów w Polsce
    południowo-wschodniej. Odział w Krakowie dopiero się tworzy i zatrudnia
    jeszcze niewiele osób.

    Dyrektor oddziału zaproponował mi oczywiście najniżą krajową - 1000 zł
    brutto czyli jakieś 730 zł na ręke. Zastrzegł sobie przy tym, że jak się
    zdecyduję na pracę u nich to muszę poporacować conajmniej rok !!

    Zastanawiam się czy się zdecydować na tę pracę. Jak na kwalifikacje, które
    posiadam to stanowisko pracy niezbyt wymagające a wynagrodzenie to już nie
    wspomnę. Do tego jeszcze dochodzi godzinny dojazd w jedną stronę co daje
    dziennie dwie godziny w trasie.

    Ale jak wziąć pod uwagę dzisiejsze bezrobocie to się wiele nie ma co
    spodziewać.