PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dużur domowy jakie wynagrodzenie ????

  • 1. Data: 2003-10-31 15:00:59
    Temat: Dużur domowy jakie wynagrodzenie ????
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Prosze o odpowiedz czy Pracodawca wyznaczajac mnie na tzw Dyzur Domowy jest
    zobwiazany (w Niedziele oraz dni Swiaterczne mam byc dostepny pod tzw
    telefonem )do zaplaty oraz jaka jest wykladnia przepisow prawa dotyczaca tzw
    Dyzuru domowego ile sie nalezy i jak ewentualnie oblicza wynagrodzenie za
    taki dzien "pod telefonem "

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2003-11-01 16:17:50
    Temat: Re: Dużur domowy jakie wynagrodzenie ????
    Od: "basia" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Dexter" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    tzw
    > Dyzuru domowego ile sie nalezy i jak ewentualnie oblicza wynagrodzenie za

    był kiedyś artykuł w Gazecie Prawnej - dyżur w domu pod telefonem nie wlicza
    się do czasu pracy, zero wynagrodzenia (sorry).
    Basia