PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostęp do raportów płacowych

  • 1. Data: 2004-07-26 08:37:17
    Temat: Dostęp do raportów płacowych
    Od: "Marek Ryniecki" <m...@g...pl>

    Witam wszystkich,

    Muszę sprawdzić parę informacji w aktualnych raportach płacowych
    przygotowywanych przez firmy zajmujące się human resources. Informacje takie
    są mi potrzebne do pracy magisterskiej.

    Zaglądałem na strony Mercera, Hay Group, Sedlak & Sedlak. Niestety dostęp do
    tego typu raportów kosztuje zazwyczaj ok. 1000 euro :(

    Czy ktoś z czytelników tej grupy ma może do nich dostęp i mnie poratuje?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2004-07-26 09:47:30
    Temat: Re: Dostęp do raportów płacowych
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Marek Ryniecki, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > tego typu raportów kosztuje zazwyczaj ok. 1000 euro :(
    >
    > Czy ktoś z czytelników tej grupy ma może do nich dostęp i mnie poratuje?

    Tutaj pewnie byłeś?:
    http://www.wynagrodzenia.pl/index.php?page=article&i
    d=312
    fragmentarycznie, ale zawsze cuś... Powodzenia!

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)