eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrowolne ubezpieczenie pracownika › Dobrowolne ubezpieczenie pracownika
  • Data: 2006-02-28 11:12:03
    Temat: Dobrowolne ubezpieczenie pracownika
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Co miesiąc płace ok 50 zł na tzw dobrowolne dodatkowe ubezpieczenie
    pracownika. Ponieważ zarabiam tylko 1000 zł i musze utrzymać z tego
    również żonę (dziecko w drodze) taki wydatek dla mnie nie jest małą kwotą.
    Pracodawca wciska mi że to jest taki obowiązak i że będę miał z tego
    dodatkowe korzysći (zwrot za szpital i takie tam...)
    Czy jest to jakiś ustawowy obowiązek czy tylko wygoda pracodawcy żeby
    mieć spokojną głowę w razie jakigoś nieszczęścia i żeby od niego nie
    wymagać odszkodowań. Pracuje przy komoputerze w drukarni.
    Mam umowe o prace i opłacane wszystkie składki. Przy kredycie
    hipotecznym musiałem się też ubezpieczyc na życie.
    Kurde troche dużo tych ubezpieczeń. jakbym zarabiał średnią krajowa to
    by było co innego.

    Pozdrawiam
    zch

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1