PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacje zagraniczne - rozpoczecie i zakonczenie delegacji

  • 1. Data: 2005-09-23 08:43:27
    Temat: Delegacje zagraniczne - rozpoczecie i zakonczenie delegacji
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Witam
    Jak nalezy liczyc delegacje zagraniczna. Wylatuje z Okecia do
    Frankfurtu, jestem tydzien czasu w Niemczech i wracam znow z Frankfurtu
    na Okecie. Moment od ktorego liczymy delegacje to wylot z Okecia. A
    moment do ktorego liczymy? Wylot z Frankfurtu? Czy tez ladowanie na
    Okeciu? Oczywiscie procz odpowiedzi mile widziane wskazanie przepisu ;)
    I tak wlasciwie to ktory moment wyltou jest brany pod uwage? Odprawa
    paszportowa, zakonczenie boardingu, kolowanie, start? I czas jaki byl
    podany na bilecie czy rzeczywisty?
    A jesli najpierw dojezdzam do Warszawy z Lodzi i za to tez mam dostac
    delegacje, tyle ze polska - to za okres od wyjazdu z Lodzi do... dojazdu
    na Okecie? Czy tez do momentu kiedy sie zaczyna delegacja zagraniczna?
    Bede wdzieczny za wszelkie rzeczowe odpowiedzi:)
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 2. Data: 2005-09-23 11:51:09
    Od: "Dino" <d...@g...pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał(a):

    Powital,

> [...]
    > moment do ktorego liczymy? Wylot z Frankfurtu? Czy tez ladowanie na
    > Okeciu? Oczywiscie procz odpowiedzi mile widziane wskazanie przepisu ;)

    Przepisu nie podam, ale u mnie jest tak:
    liczy sie od 1h przed _planowanym_ odlotem samolotu (czas potrzebny na
    odprawe i inne) i liczy sie do _rzeczywistego_ przylotu samolotu (juz bez
    czasu odprawy, czekania na bagaz i takie tam utrudnienia).
    Delegacje oblicza sie tez u nas dosc ciekawie, bo wylot jest albo przed 12.00
    albo po, a przylot: przed 12.00 po 12.00 ale przed 16.00 i po 16.00 - w
    zaleznosci od tego, kwota dzienna bedzie obcieta o polowe, 1/3 lub 2/3. -
    czyli tak na prawde dokladny czas co do minuty nie jest potrzebny do wyliczen.

    Na dojazd do lotniska powinna przyslugiwac del. krajowa. - przynajmniej tak
    jest u mnie w firmie, choc rzadko sie to zdarza, bo do Frankfurtu jest
    bezposrednie polaczenie z Gdanska.

    pozdro
    Dino

  • 3. Data: 2005-09-23 12:01:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Dino napisał(a):
> [...]
    > odprawe i inne) i liczy sie do _rzeczywistego_ przylotu samolotu (juz bez
    > czasu odprawy, czekania na bagaz i takie tam utrudnienia).
    Dzieki za odpowiedz, ale w firmie musimy sie podeprzec jakims
    paragrafem... moze ktos bedzie znal odpowiedni przepis;)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-09-23 12:21:03
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik badzio napisał:

    > Bede wdzieczny za wszelkie rzeczowe odpowiedzi:)

    Odpowiedz jest duzo prostsza niz Twoje rozbudowane pytanie.
    Liczony jest cas pozostawania poza domem czyli wlacznie od godziny jego
    opiszczenia do godziny dotarcia do niego.
    darek

  • 5. Data: 2005-09-23 13:49:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    darek napisał(a):
    > Odpowiedz jest duzo prostsza niz Twoje rozbudowane pytanie.
    > Liczony jest cas pozostawania poza domem czyli wlacznie od godziny jego
    > opiszczenia do godziny dotarcia do niego.
    > darek
    Ale tutaj chodzi o rozbicie delegacji krajowej i zagranicznej.
    Najbardziej itneresuje mnie delegacja zagraniczna - dotychczasowy
    standard firmowy u mnie w pracy byl taki, ze delegacje zagraniczna
    liczona byla od momentu wylotu z Polski to momentu wylotu powrotnego z
    Niemiec. No a wg mnie jest to nielogiczne, gdyz powinno byc albo wylot z
    Polski - ladowanie w Polsce albo tez ladowanie w Niemczech - wylot z
    Niemiec. Tyle ze kompetentne osoby beda chcialy ode mnie uzasadnienia,
    zatem bylbym dzwieczny za link do jakiegos przepisu, paragrafu itp.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-09-23 14:58:37
    Od: Trociu <t...@a...ict.pwr.wroc.pl>

    On 2005-09-23, badzio wrote:
> [...]
    > na Okecie? Czy tez do momentu kiedy sie zaczyna delegacja zagraniczna?
    > Bede wdzieczny za wszelkie rzeczowe odpowiedzi:)

    Jak zwykle google przyjacielem Twym:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1991.htm

    a w skrócie rozliczenie delegacji:
    lotniczej - od chwili startu samolotu w drodze za granicę z ostatniego lotniska
    w kraju do chwili lądowania samolotu w drodze powrotnej na pierwszym lotnisku w
    kraju;

    Tylko na tej stronie stawki diet sa stare i wypadaloby znalezc nowe

    Trociu

    --
    Plain-text over all!!!
    /**********/

  • 7. Data: 2005-09-23 17:14:38
    Od: Trociu <t...@a...ict.pwr.wroc.pl>

    > ja znam bez tej godziny przed. stawka na zagraniczna to 42 ojro.
    > do 8h jest to 1/3 stawki. powyzej cala stawka dzienna.

    Wysokosc zalezy dokladnie od miejsca odbywania delegacji. Szczegolowa aktualna
    liste znajdziesz na przyklad tutaj:
    http://www.money.pl/podatki/informator/diety/diety_z

    Tam masz rowniez jeszcze raz wspomniane ile sie nalezy za niepelna dobe

    Trociu

    --
    Plain-text over all!!!
    /**********/

  • 8. Data: 2005-09-23 19:05:05
    Od: Cinnamon Monster <a...@z...sie.w.sigu>

    Osoba podpisujaca sie jako badzio w wiadomosci
    <dh0rjk$h7n$1@inews.gazeta.pl> popelnila na pl.praca.dyskusje co nastepuje:

    paragrafu nie znam.
    --
    ~> pozdrawiam,
    ~> Paweł Kiraga

  • 9. Data: 2005-09-26 10:00:17
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Trociu napisał(a):
> [...]
    > kraju;
    >
    > Tylko na tej stronie stawki diet sa stare i wypadaloby znalezc nowe
    Dzieki:)
    Stawki diet sa chyba niestety caly czas aktualne (42 euro). A jak sie
    placi za soboty i niedziele? Nie powinno byc podwojnych delegacji?;)
    (tak sie pytam z ciekawosci)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl