PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja

  • 1. Data: 2004-04-24 16:34:34
    Temat: Delegacja
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Szef wysyła pracownika w delegację na konferencję. W całości opłaca pobyt. W
    cenie jest dojazd + wyzywienie.
    Wyjazd jest w czwartek o 20:00, powrót w niedzielę o 8:00.

    Jak z punktu widzenia kodeksu pracy wyglada rozliczenie czasu pracy ? Chodzi
    o to, że normalne godziny pracy pracownika to od poniedziałku do piątku od
    8:00 do 16:00.
    Wogóle jak rozlicza się delegacje ?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-04-25 05:26:07
    Temat: Re: Delegacja
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> napisał
    w wiadomości
> [...]
    > o to, że normalne godziny pracy pracownika to od poniedziałku do piątku od

    u mnie (firma państwowa): poniesione koszta (np. pociąg) + dojazdy na miejscu
    (np. autobusy, ale chyba nie więcej, niż 8zł dziennie) + dieta dzienna

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-04-26 04:30:06
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > u mnie (firma państwowa): poniesione koszta (np. pociąg) + dojazdy na
    miejscu
    > (np. autobusy, ale chyba nie więcej, niż 8zł dziennie) + dieta dzienna

    A dni wolne w zamian za sobotę i kawałek niedzieli ?
    Czy jest w przepisach coś takiego ? Nie mogę znaleźć.

    Pozdr
    kw1618

  • 4. Data: 2004-04-26 05:43:47
    Od: "Aganieshka" <n...@s...op.pl>

    W niusie if0jc.17124$N...@n...chello.at,
    Krzysztof 'kw1618" z Warszawy raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:

    /cut/

    > A dni wolne w zamian za sobotę i kawałek niedzieli ?
    > Czy jest w przepisach coś takiego ? Nie mogę znaleźć.

    z tego co pamietam, delegacja nie liczy sie jako nadgodziny. czyli zadnych
    dni wolnych.

    pzdr, aga

    --
    Stereotyp czytelnika science fiction to chudy, pryszczaty chłopak
    w okularach, nieśmiały i zastraszany przez brutalnych kolegów.