PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatek mieszkaniowy i inne z opieki spolecznej - pytania...

  • 1. Data: 2004-04-24 14:23:13
    Temat: Dodatek mieszkaniowy i inne z opieki spolecznej - pytania...
    Od: "DeeJay" <e...@p...pl>

    Witam,
    Moze ktos z Was poradzi mi, lub powie gdzie moge otrzymac (bezplatnie)
    porade w tym temacie. Jestem bezrobotnym absolwentem (zarejestrowanym w
    PUP), mam wlasne mieszkanie o pow. 37m^2, w którym mieszkam sam. Gdy
    zapytałem sie w opiece społecznej o dodatek mieszkaniowy odesłali mnie z
    kwitkiem stwierdzajac, ze by dostac dodatek, metraz mieszkania nie moze
    przekraczac 20m na osobe. Czy tak jest faktycznie? I drugie pytanie czy
    przysługuja mi jakiekolwiek inne pieniadze z opieki spolecznej, jezeli nie
    mam dochodowi mieszkam sam. No i pytanie 3. Czy jesli bede studiowal
    zaocznie istnieje mozliwosc dostania jakiegos dodatku?
    Pozdrawiam
    DeeJay

  • 2. Data: 2004-04-27 07:52:06
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Użytkownik "DeeJay" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam dochodowi mieszkam sam. No i pytanie 3. Czy jesli bede studiowal
    > zaocznie istnieje mozliwosc dostania jakiegos dodatku?

    Poczytaj:
    Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych. (Dz. U. z
    dnia 10 lipca 2001 r. nr 71 poz. 734, zm. Dz.U. z 2002 nr 216 poz. 1826
    art.6, zm. Dz.U.z 2003 nr 203 poz. 1966 art.69, zm. Dz.U. z 2003 nr 203 poz.
    1966 art.69) - szukaj w internecie.