PracaGrupypl.praca.szukana › .Dam pracę

  • 1. Data: 2003-04-03 13:49:27
    Temat: .Dam pracę
    Od: r...@p...fm

    Prowadzę w W-wie Biuro Matrymonialne. Gdzieś od 5-ciu lat ze sporą już ilością ofert
    i fotoofert w katalogach i w komputerze. Prowadzę je sam u mnie w domu z różnym
    rezultatem. Od niedawna mam stały dostęp do internetu. Jestem otwarty na osobę
    zgodną, komunikatywną, zaradną i uczciwą oraz chętną na jego rozwinięcie. Żadnego
    wkładu nie oczekuję, ale sensownego myślenia, tak by dobrze zarobić bo o to chodzi.
    Jeżeli taka jesteś to możesz odpisać E-mailem r...@p...fm lub zatelefonować
    :(22)642-99-59.

    (22) 642-99-59
    r...@p...fm
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-04-03 15:38:48
    Temat: Re: .Dam pracę
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    dobrze zarobić bo o to chodzi.  Jeżeli taka jesteś to możesz odpisać E-mailem

    Witam!No więc jestem osobą zgodną,komunikatywną, zaradną a przede wszystkim
    BARDZO Uczciwą!!Jestem otwarty na propozycje tylko prosze powiedziecieć co mam
    robić?kontakt tel. 0 503-842-032.Nie mam dużo czsu do dyspozycji dlatego
    najchętniej bym ją robił w domu:)