PracaGrupypl.praca.szukana › ! DTP, Linux, WWW, programowanie - Wroclaw !

  • 1. Data: 2002-11-15 12:13:01
    Temat: ! DTP, Linux, WWW, programowanie - Wroclaw !
    Od: "Marcin Szafran" <j...@p...onet.pl>

    Imię i nazwisko: Janusz Szafran

    Adres: wyb. Pasteura 12/16, 50-367 Wrocław

    Tel. kontaktowe: (071) 328 63 42, kom. 608 168 420

    e-mail: j...@p...onet.pl

    Data urodzenia: 26 marca 1967 r.

    Poszukiwane stanowiska/zakres pracy:

    * programowanie,

    * tworzenie/kodowanie ośrodków WWW,

    * administrowanie stacji roboczych/serwerów Windows/Linux,

    * skład i łamanie (grafik/operator DTP),

    * prowadzenie szkoleń komputerowych,

    * inne.

    PRZEBIEG PRACY ZAWODOWEJ

    Od października 1993 r. pracuję w dolnośląskiej redakcji "Gazety

    Wyborczej" na stanowisku operatora DTP.

    Zajmuję się składem i łamaniem stron, archiwizacją bieżących wydań

    gazety. Do lutego ubiegłego roku odpowiadałem za konfigurację stacji

    roboczych. W latach 1995-99 podczas nieobecności kierownika działu

    (urlopy, wyjazdy służbowe) przejmowałem jego obowiązki.

    Poza podstawowymi obowiązkami, z własnej inicjatywy napisałem (Basic) i

    stale modernizuję narzędzia ułatwiające pracę działu komputerowego.

    W 1993 r. przez 3 miesiące pracowałem na zlecenie jako korektor w "Słowie

    Polskim".

    W latach 1992-93 pracowałem na zlecenia w małych firmach poligraficznych.

    Zajmowałem się składem i łamaniem: folderów, ulotek, instrukcji obsługi,

    książek itp.

    W 1992 r. przez 3 miesiące pracowałem jako sprzedawca w firmie InterMind

    zajmującej się sprzedażą akcesoriów komputerowych.

    WYKSZTAŁCENIE

    Ukończona filologia polska na Uniwersytecie Wrocławskim; dyplom z

    edytorstwa naukowego (1997) - praca na temat możliwości wykorzystania

    komputerów i technik elektronicznych w tej dziedzinie.

    Rok nauki w Policealnej Szkole EZN Elwro.

    Ukończone III LO im. Adama Mickiewicza we Wrocławiu, klasa o profilu

    matematyczno-fizycznym.

    WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

    Bardzo dobra znajomość zasad łamania tekstów (wieloletnia praktyka na

    stanowisku operatora DTP) i programów DTP (QuarkXPress, Ventura).

    Dobra znajomość programów graficznych: CorelDraw, PhotoShop.

    Bardzo dobra znajomość MS Windows.

    Podstawowa znajomość Linuxa (Slackware8, Mandrake8.2): instalacja,

    konfiguracja, użytkowanie i administracja.

    Znajomość narzędzi administracyjnych w Mandrake8.2.

    Umiejętność skutecznego przekazywania wiedzy i doświadczenia innym:

    przeszkoliłem (oduczając złych, nabytych wcześniej nawyków) troje

    współpracowników.

    Dobra znajomość zasad typografii.

    Dobra znajomość HTML, CSS, JavaScript; prowadzę serwis

    http://www.calmira.republika.pl, zaprojektowałem także serwis

    http://www.fiedzia.prv.pl.

    Dobra znajomość edytorów FrontPage Express, ezHTML, Kicia, Webford.

    Podstawowa umiejętność programowania; programuję w Basicu (RapidQ Basic

    w składni zbliżony do Visual Basica) i Delphi.

    Znajomość pakietów biurowych MS Office i StarOffice/OpenOffice.

    Języki obce: angielski.

    ZAINTERESOWANIA

    Programowanie; Internet i WWW; literatura; turystyka górska.

    Chętnie rozwijałbym się w kierunku (szkolenia, samodzielne doskonalenie

    umiejętności):

    - tworzenie aplikacji Windows, Linux;

    - tworzenie ośrodków WWW;

    - administracja stacji roboczych/serwerów (Windows NT/2000/XP, Linux).

    INNE

    Prawo jazdy kategorii B.

    Zaangażowanie w wykonywaną pracę, ambicja i pracowitość, łatwość i chęć

    uczenia się, umiejętność pracy w zespole, szybkość i skuteczność w

    działaniu, lojalność i dyspozycyjność, umiejętność pracy w stresie.

    Doświadczenie w kierowaniu małym zespołem.

    -----

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu rekrutacji.

    --

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana