PracaGrupypl.praca.dyskusje › DRQ - jakie warunki pracy?

  • 1. Data: 2006-07-27 07:47:35
    Temat: DRQ - jakie warunki pracy?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Czy ktoś ma doświadczenie z pracy w tej firmie? Interesują mnie szczególnie
    warunki pracy: stresowość, obciążenie pracą "na wczoraj", współczynnik
    głupot kadry zarządzającej, dobre samopoczucie, zarozumialstwa kolegów i tym
    podobne parametry, które mogą mieć wpływ na stopień zainteresowania pracą u
    nich. Pracę mam, z której generalnie jestem zadowolony, a nie chciałbym
    zamienić siekiery na kijek...

    Dziękuję bardzo!
    Lukasz

  • 2. Data: 2006-07-27 11:02:50
    Temat: Re: DRQ - jakie warunki pracy?
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    może byś napisał kim chcesz tam być ?
    dyrektorem czy sprzątaczką ?

  • 3. Data: 2006-07-27 11:16:34
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Jestem programistą. a stanowiska o które pytam, to: programmer, software
    developer, software designer.

    --
    Lukasz