PracaGrupypl.praca.szukana › DOŚWIADCZONY INFORMATYK [WARSZAWA]

  • 1. Data: 2003-08-21 08:25:05
    Temat: DOŚWIADCZONY INFORMATYK [WARSZAWA]
    Od: "Herman" <h...@W...by>

    =Umiętności:

    * Języki: C++; php; perl; JavaScript; VBScript.
    * Bazy danych: MS SQL Server 2000, 7.0; My SQL; Postgree.
    * Systemy zarządzania i obiegu informacją: CRM(osobiście pisałem jednego );
    ERP; BPM(Zarządzanie Biznes Procesami) e-work(doświadczenie w
    oprogramowaniu, wdrażaniu, opiece).
    * Systemy operacyjne: Windows(95-2000 Advanced server);HP UX; Linux.
    * Duże doświadczenie zawodowe, wdrażanie projektów w Polkomtel(Plus), Sipa
    press(fr.), Lukoil(ru.)
    * Umiętność pracy wdrożeniowca, programisty, konsultanta w środowisku
    systemu kontroli jakości ISO.
    * Doświadczenie integratorskie.
    * Sprzęt sieciowy, administracja, router, firewall, load balancing, cluster,
    serwery poczty, www, proxy, webmail, zabezpieczenie przed włamaniami.
    * Znajomość programów do obróbki grafiki i łamania(Quark, PageMaker,
    Photoshop, CorelDraw)
    doświadczenie w łamaniu w czasie studiów poważnego miesięcznika. Dobra
    znajomość Apple.
    * B.d. znajomość języka rosyjskiego.
    * Komunikatywny angielski.
    * Początkujący francuski.

    =Wykształcenie:

    * Wyższe informatyczne.
    * Szkolenie sprzęt CISCO i CISCO IOS.(2000)
    * Szkolenie z BPM(projektowanie).(2003)
    * Szkolenie z zarządzania zespołem.(2001)
    * Szkolenie z grafiki komputerowej.(1998)

    =Doświadczenie:

    * Ponad 4 lata w firmach informatycznych zaczynając od helpdesk kończąc
    kierownikiem zespołu.

    =Osoba:

    * Energiczny.
    * Młody(nie mam 30).
    * Dyspozycyjny.
    * Łatwo kontaktujący z ludźmi.

    =Warunki finansowe:

    od 2500 netto w zależności od szczegółów pracy.

    Oferty proszę kierować na priv. Szczegółowe CV, LM, referencji wysyłam na
    zapytanie.