PracaGrupypl.praca.dyskusje › [DC] Outplacement

  • 1. Data: 2003-05-15 12:23:45
    Temat: [DC] Outplacement
    Od: "Gosia Stoberska" <m...@p...onet.pl>

    Czy znacie jakas godna polecenia firme HR w W-wie zajmujaca sie
    outplacementem indywidualnym? Nie chodzi jednak o kadre zarzadzajaca ale o
    personel sredniego szczebla administracyjnego. Jakies pomysly? E&Y
    przygotowalo nawet dosc ciekawa oferte rok temu, lecz niestety juz sie tym
    nie zajmuja.

    Pozdrawiam,

    Gosia Stoberska

  • 2. Data: 2003-05-15 15:50:23
    Temat: Re: [DC] Outplacement
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Gosia Stoberska" <m...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > ale o personel sredniego szczebla administracyjnego. Jakies pomysly?
    > E&Y przygotowalo nawet dosc ciekawa oferte rok temu, lecz niestety

    TMP Worldwide, obecnie Hudson. Ale nie wiem czy jeszcze sie tym zajmuja...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-05-18 12:58:55
    Od: "Gosia Stoberska" <m...@p...onet.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..
    > "Gosia Stoberska" <m...@p...onet.pl> wrote in

    > TMP Worldwide, obecnie Hudson. Ale nie wiem czy jeszcze sie tym zajmuja...

    Dzieki, sprawdze to. Na razie Bigram przeslal mi ciekawa oferte.

    Pozdrawiam,

    Gosia Stoberska

  • 4. Data: 2003-05-18 17:04:51
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    > Dzieki, sprawdze to. Na razie Bigram przeslal mi ciekawa oferte.

    zapytaj Hewitt Associates