PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy znalazł ktos pracę poprzez zostawienie CV w serwisie internetowym z ofertami pracy?

  • 1. Data: 2002-01-07 14:57:19
    Temat: Czy znalazł ktos pracę poprzez zostawienie CV w serwisie internetowym z ofertami pracy?
    Od: "youstyna" <y...@p...gazeta.pl>

    Czy znalazł ktoś pracę poprzez zostawienie CV w serwisie internetowym z
    ofertami pracy?
    Ja w kilku serwisach się zarejestrowałam zostawiłam ofertę i nic.
    Prosze o odp.

    Justyna.

  • 2. Data: 2002-01-07 16:44:40
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "youstyna" <y...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ofertami pracy?
    > Ja w kilku serwisach się zarejestrowałam zostawiłam ofertę i nic.

    Raczej se daruj. Dawno temu wyslalem cv, dostalem, a jakze ladny druk, ktory
    wypelnilem i poslalem poczta i nic. Po roku dotarla do mnie oferta pracy na
    pol etatu (jestem pewien, ze nie do mnie jednego, wiec i tak stawalbym do
    jakichs rozmow). Moj kolo zostawil kilka cv ostatnio, i faktycznie, zaczal
    przychodzic spam na skrzynke, tylko, ze on szukal pracy jako grafik, a
    dostawal np jako manager ds zakupow czy cos w tym stylu, totalnie nie
    posegregowane. W koncu znalazl sam (ja zreszta tez:) i to wlasnie jest moja
    rada. Szukaj aktywnie, i raczej nie licz, ze to przeslane cv cos ci da.,
    pozdr
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 3. Data: 2002-01-07 17:32:52
    Od: <g...@g...pl>

> [...]
    > jakichs rozmow). Moj kolo zostawil kilka cv ostatnio, i faktycznie, zaczal

    hehe.. taka prawda... ja tez rozeslalem cwoje CV do wszystkich mozliwych
    portali w polsce i nic... to jest jedna wielka 'sciema'... :) 90% pracodawcow
    nie rozgada sie za pracownikami po takich serwisach... po prostu albo maja juz
    na to miejsce (znajomego) albo... :)

    >tylko, ze on szukal pracy jako grafik, a
    > dostawal np jako manager ds zakupow czy cos w tym stylu, totalnie nie
    > posegregowane.

    hehe (po razdrugi) - potwierdzam... sam jestem grafikiem i dostaje duzo spamu z
    tego typu 'ofertami'...

    >W koncu znalazl sam (ja zreszta tez:) i to wlasnie jest moja
    > rada. Szukaj aktywnie, i raczej nie licz, ze to przeslane cv cos ci da.,

    trzeba po prostu wziasc sie w garsc i pochodzic po firmach... :)

    pozdr, sebastian sz.

  • 4. Data: 2002-01-08 09:40:51
    Od: "Zbi" <N...@p...com>

    "youstyna" <y...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Czy znalazł ktoś pracę poprzez zostawienie CV w serwisie internetowym z
    > ofertami pracy?
    > Ja w kilku serwisach się zarejestrowałam zostawiłam ofertę i nic.

    A co mają przysyłać? Miejsc pracy jest jak na lekarstwo.

    Zbi