PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy zle uslyszalem ze zlikwidowanochory stystem dotowania nowych miejsc pracy?

  • 1. Data: 2006-05-25 14:30:45
    Temat: Czy zle uslyszalem ze zlikwidowanochory stystem dotowania nowych miejsc pracy?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Tak mi sie obilo o uszy. A teraz slysze, ze firma z mojej miesciny, co chyba
    jako jedyna placila na produkcji srednia krajowa (zagraniczny inwestor) zwlania
    ludzi i zatrudnia na te same stanowiska za 630 zl poprzez UP. Slyszalem ze
    dostaja jakas kaske za tworzenie nowych miejsc pracy, ale oni tylk owymieniaja
    pracownikow. Gdzie tu logika? I czemu UP w tym uczestniczy?

  • 2. Data: 2006-05-26 05:09:47
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Thu, 25 May 2006 16:30:45 +0200, the_foe napisał(a):

> [...]
    > dostaja jakas kaske za tworzenie nowych miejsc pracy, ale oni tylk owymieniaja
    > pracownikow. Gdzie tu logika? I czemu UP w tym uczestniczy?

    To podwójnie coś źle usłyszałeś... Dotowanie tworzenia nowych miejsc pracy
    cały czas jest. Ale dotację może dostać tylko ten pracodawca, który w
    jakimś tam okresie nie zmmniejszył _ze_swojej_winy_ zatrudnienia.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2006-05-26 13:31:43
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w wiadomości

    > To podwójnie coś źle usłyszałeś... Dotowanie tworzenia nowych miejsc pracy
    > cały czas jest. Ale dotację może dostać tylko ten pracodawca, który w
    > jakimś tam okresie nie zmmniejszył _ze_swojej_winy_ zatrudnienia.

    no to wytluamcz mi po co teraz by sie zatrudnic w tej firmie nei idziesz do
    firmy, tylko do UP i musisz byc bezrobotny?