PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2006-05-25 10:57:42
    Temat: Przedstawiciel handlowy
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Witam

    Mam propozycje pracy jako przedstawiciel handlowy jednak chciałem sie
    dowiedzieć, jak przedstawiciel rozlicza się z paliwem??
    Rozumie że kupuje na fakture na firme jednak płaci za to ze swojej kieszenie??
    Dopiero pod koniec miesiaca oddaja mu zwrot??

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 2. Data: 2006-05-25 11:18:17
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy
    Od: "Beata D." <b...@p...onet.pl>

    To zależy od wewnętrznych ustaleń.Dostajesz zazwyczaj zaliczkę na cały
    tydzien wyjazdowy , zbierasz fv , po czym raz w tygodniu kiedy jest zlot
    przedstawicieli rozliczasz .Ale są też firmy ktore rozliczają raz w mc.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-25 20:38:04
    Od: Piciu <d...@W...gmail.com>

    Bardzo popularne są w stosowaniu karty, np Flota w Orlen. Można robić
    bezgotówkowo zakupy, np płyny, wycieraczki i inne materiały
    eksploatacyjne (hotdogi, zapachy ;)) włączając w to oczywiscie
    tankowanie paliwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Masalski