PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto formalnie zarejestrowac sie w urzedzie pracy jako bezrobotny

  • 1. Data: 2003-01-02 22:52:21
    Temat: Czy warto formalnie zarejestrowac sie w urzedzie pracy jako bezrobotny
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Jestem programista,informatykiem. Od paru dni bez pracy. Zastanawiam się czy
    warto formalnie zarejestrowac sie w urzedzie pracy jako bezrobotny. Mysle
    sobie tak: aktywnie szukam pracy; zatem stan bezrobocia nie powinien trwac
    zbyt dlugo; w dodatku urzedy pracy placa jakies grosze; a pojecie ciaglosci
    pracy przy obecnym stanie prawnym nie wystepuje; malo tego, wydaje mi sie,
    ze taki formalny bezrobotny nie tylko w potocznej ale w opinii np.
    zawodowych rekruterów jest kims gorszym (nie radzi sobie).
    Ale może sie myle, cos pominalem, o czyms nie wiem. Bardzo prosze
    grupowiczow o komentarze.

    Z noworocznymi zyczeniami
    Julius