PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto formalnie zarejestrowac sie w urzedzie pracy jako bezrobotny

  • 1. Data: 2003-01-02 22:52:21
    Temat: Czy warto formalnie zarejestrowac sie w urzedzie pracy jako bezrobotny
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Jestem programista,informatykiem. Od paru dni bez pracy. Zastanawiam się czy
    warto formalnie zarejestrowac sie w urzedzie pracy jako bezrobotny. Mysle
    sobie tak: aktywnie szukam pracy; zatem stan bezrobocia nie powinien trwac
    zbyt dlugo; w dodatku urzedy pracy placa jakies grosze; a pojecie ciaglosci
    pracy przy obecnym stanie prawnym nie wystepuje; malo tego, wydaje mi sie,
    ze taki formalny bezrobotny nie tylko w potocznej ale w opinii np.
    zawodowych rekruterów jest kims gorszym (nie radzi sobie).
    Ale może sie myle, cos pominalem, o czyms nie wiem. Bardzo prosze
    grupowiczow o komentarze.

    Z noworocznymi zyczeniami
    Julius

  • 2. Data: 2003-01-03 05:03:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 2 Jan 2003 23:52:21 +0100, "Julius"
    <j...@s...pl> zakodował:

    >Ale może sie myle, cos pominalem, o czyms nie wiem. Bardzo prosze
    >grupowiczow o komentarze.

    Jak zachorujesz poważnie, albo będziesz miał wypadek (oczywiście nie
    rzyczę) i zapłacisz z własnej kieszeni za leczenie to będziesz
    wiedział, czy było warto.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-01-03 11:11:08
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Dziekuje grupowiczom Synu i Kaizen za komentarze. Ale skoro zachecacie do
    oficjalnego zarejestrowania sie w urzedzie pracy, to znaczy, ze macie w tym
    wzgledzie jakies doswiadczenia. Ciekaw jestem jak dlugo szukaliscie pracy?
    Jaka taktyke nalezy przyjac przy wypelnianiu formularza rejestracyjnego.
    Dokladnie chodzi mi o rubryki:
    minimalne miesieczne wynagrodzenie, ktore jestes gotow zaakceptowac,
    w ilu zmianowym sytemie pracy gotow jestes pracowac,
    czy kazda zaproponowana oferte pracy gotow jestes przyjac.

    Jak pozniej przedstawia sie wspolpraca z urzedem pracy?

    Bardzo prosze grupowiczow o komentarze.

    Pozdrowienia
    Julius

  • 4. Data: 2003-01-03 12:49:07
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Julius" <j...@s...pl> wrote in message
    > Serwus
    <cut>
    > Jak pozniej przedstawia sie wspolpraca z urzedem pracy?

    Mistrzu
    Pisz co chcesz, rejestracja jest dobra jesli chodzi o ubezpieczenie
    zdrowotne itp, pare groszy tez zawsze sie przyda - w koncu zapracowales na
    nie. Ale nie licz, ze to co napiszesz w druku rejestracyjnym bedzie tam
    mialo jakies znaczenie, a jedyna wspolpraca z urzedem jaka bedziesz mial to
    regularne podpisanie gotowosci do pracy. Umiesz liczyc? Licz na siebie. To
    takie wyjatkowo prawdziwe przyslowie. Urzad pracy ci nie zalatwi.
    pozdrawiam
    /p