PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy są szanse...? › Czy są szanse...?
    From: 0l3k <j...@U...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy są szanse...?
    Date: Mon, 07 Jun 2004 12:49:03 +0200

    Witam wszystkich grupowiczów. Właśnie kończę drugi rok informatyki i w
    wakacje zamierzam trochę popracować. Jako, że na grupie są zarówno
    pracodawcy jak i pracownicy (którzy kiedyś byli w podobnej sytuacji) mam
    pytanie. Czy realne jest znalezienie pracy zgodnej z moim kierunkiem
    studiów? Chcę zdobyć jakiekolwiek doświadczenie, zarobek nie jest ważny.
    Czy na tym etapie mogę na coś takiego liczyć, czy lepiej jechać gdzieś
    za granicę zbierać truskawki?