PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy płaca 4000 brutto dla specjalisty nie z Warszawy to dużo czy mało?

  • 11. Data: 2008-04-05 02:33:00
    Temat: Re: Czy płaca 4000 brutto dla specjalisty nie z Warszawy to dużo czy mało?
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hans1" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ft6o8b$qhb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Dodam jeszcze ze ogoszenie oze szukaja pracownika było pod koniec 2007r. a
    > W styczniu zaprosili mnie na rozmowe kwalifikacyjną. Teraz muszę podjac
    > ostateczna decyzję a pracowac zaczołbym za jakies 3 miesiace jezeli nie
    > puszcza mnie wczesniej z mojej obecnej roboty

    W mojej obecnej pracy tez były w miedzyczasie (tzn z koncem marca) podwyżki
    o około 200 zł. Ponieważ w tej ewentualnej nowej nie chca mnie uwzglednic w
    podwyzkach wiec przechodzac do nowej mniej bym zyskał niz sobie wyliczyłem
    zaraz po rozmowie kwalifikacyjnej w styczniu.

  • 12. Data: 2008-04-05 02:39:15
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    Najgorsze jest to że nikt mi nie powiedział ze obnizą mi kat,
    zaszeregowania. Daja mi do podpisu papiery z jakas kwotą i dopiero sam to
    (czyli obnizkę kategorii) zauwazyłem patrzac na stary i nowy grafik
    kategorii.

  • 13. Data: 2008-04-05 02:45:27
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    MOże być i tak ze rzeczywiscie w Orlenie zatrudniają za małe pieniadze.
    Zwłaszcza osoby zaraz po studiach. Ja jestem troche starszy. Być moze kwota
    ktora wynegocjowałem i tak jest wysoka. Czy ktos zna realia Z Orlenu?

  • 14. Data: 2008-04-05 05:08:20
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości
    > Chłopie, prześpij się. jest weekend, a do namysłu nad problemem masz
    > jeszcze czas do poniedziałku. Piątek wieczór, a własciwie sobota rano to
    > czas dla rozrywki, nie pracy i myslenia o niej :)

    Ta sprawa spedza mi sen z powiek. :-)

  • 15. Data: 2008-04-05 08:32:22
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 5 Apr 2008 07:08:20 +0200, hans1 napisał(a):

    > Ta sprawa spedza mi sen z powiek. :-)

    Spisz sobie ładnie to co aktualnie Ci oferują w Orlenie. I to co masz dziś.
    Zastanów się, czy przejście do Orlenu będzie opłacalne - nie tylko pod
    względem finansowym, ale też patrząc pod kątem rozwoju zawodowego i choćby
    tak prozaicznych rzeczy jak dojazd (czas jaki zajmuje), czy atmosfera w
    pracy.

    Rozważ to wszystko i będziesz wiedział czy Ci się opłaca zmiana pracy.
    Jeśli nie - możesz pomyśleć nad negocjacją warunków, ale w tym sensie że
    sam sobie policzysz za ile opłaci Ci się zmienić pracę i takie warunki
    przedstawisz przyszłemu pracodawcy. Jeśli się nie zgodzi - trudno, pracę
    przecież masz :)
    Alternatywnie - jeśli masz dość - po prostu sobie daruj.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 16. Data: 2008-04-05 08:36:15
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > drugiej strony moj kolega z Orlenu powiedział ze kierownicy maja premie od
    > tego ze zatrudnia pracowników za mniejsze pieniadze.

    W większości firm tak jest :)

    Pośrednio (premia od wyników działu) lub bezpośrednio (premia od kosztów
    osobowych), ale na jedno wychodzi.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 17. Data: 2008-04-05 09:49:20
    Od: "M" <aaa>

    Any User napisał(a):

    > W większości firm tak jest :)

    Wymień kilka.

  • 18. Data: 2008-04-05 10:00:11
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Wymień kilka.

    Dokładnie wszystkie restauracje sieciowe, np. American Restaurants
    (marki Pizza Hut, KFC, Burger King).

    Większość sieciowych salonów RTV-AGD, np. Euro, Media-Markt itd.

    Większość dystrybutorów benzyny właśnie, np. Orlen, BP itd.

    I właściwie w ogóle większość firm, których model biznesowy opiera się
    na efektywności kosztowej, a nie na innowacyjności technologicznej.

  • 19. Data: 2008-04-06 15:16:27
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > W większości firm tak jest :)
    >
    > Pośrednio (premia od wyników działu) lub bezpośrednio (premia od kosztów
> [...]
    Matka zawsze mnie uczyła ,synu tanie jest drogie.
    Pewnie dlatego polskie firmy tak ch...o stoją.Im wiecej zatrudnią dziadów tym
    wiecej zarobi niekompetentne kierownictwo.Co firma to ma jakieś problemy z
    wydatkami.Nic dziwnego tez ze ciągniemy sie w ogonku Europy.