PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
  • Data: 2003-10-19 08:28:13
    Temat: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio była podobna prośba (która spowodowałą zresztą całkiem sporą
    dyskusję), więc postanowiłem udostępnić w takiej formie:

    http://www.astercity.net/~jerz/pjcv.rtf - obiecuję, że nie ma tam wirusa.
    Duży rozmiar pliku wynika z tego, że postanowaiłem dodać zdjęcie (chociaż
    nie jestem do końca pewnien, czy to dobry pomysł).

    Mam prośbę, żebyście opisali swoje wrażenie i napisali czy wogóle
    przeczytaliście całe cv. Poza tym byłbym bardzo zobowiązany za wskazówkę,
    czy powinienem zamieścić opis moich stanowisk pracy i co ewentualnie
    wyrzucić...
    Nie wiem też czy jest sens wpisywać znajomośc fińskiego (bardzo podstawową),
    uczyłem się podczas pobytu w Finlandii, ale nie jest to ciągle poziom
    komunikatywny... jak się tym pochwalić, żeby pracodawca zamiast wysyłać mnie
    do pisania korespondencji w tym języku wysłał raczej na dodatkowy kurs? ;)

    Czekam na odpowiedzi i mam nadzieję, że znajdziecie chwile czasu, zeby to
    przjerzeć i opisać.

    Pozdrawiam,
    Paweł Jerzak

    --