PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić??? › Czy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić???
    From: "magda" <m...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy mimo ciąży pracodawca może mnie zwolnić???
    Date: Fri, 21 Jun 2002 11:50:56 +0000 (UTC)

    Mam umowę na czas nieokreślony, niebawem może się okazać, że jestem w ciąży,
    ale czuję przez skórę, że się szykują zwolnienia.
    Moje pytanie brzmi: czy jeśli pracodawca by się uprał, może mnie zwolnić
    dyscyplinarnie???? Musiałby wtedy podać powód, czyli jakieś rażące
    wykroczenie, którego oczywiście się nie dopuszczę, bo rażącym wykroczeniem,
    jest alkohol, niestawienie sie do pracy lub nie wiem co jeszcze.

    Pomózcie mi, please. Jak mogę sobie z tym problemem poradzić i czy mam się
    tym przejmować, czy raczej jest to sprawa "wygrana" w Sądzie Praacy.

    Dodam, że firma bardzo dobrze prosperuje, a zwalniać będzie dlatego, bo
    kiedyś nazatrudniała sporo osób, które teraz nie są potrzebne...