PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktos zerknie mi w papiery? ;-) › Czy ktos zerknie mi w papiery? ;-)
    From: "MiRo" <x...@y...zz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy ktos zerknie mi w papiery? ;-)
    Date: Mon, 9 Feb 2004 10:30:29 +0100

    Hi!
    Dawno mnie tu nie bylo, a wiem ze kiedys ktos zwracal sie do Grupowiczow z
    prosba o sugestie nt jego CV i LM (jednak za choinke nie moge znalezc tego
    posta).
    Jako ze problem wlasciwych papierow w najblizszym czasie stanie mi sie
    bliski bardzo :-] zapytam... czy moglbym komus podeslac... ewentualnie...?
    Bardzo zalezy mi na uwagach osob 'z zewnatrz'.

    Mocno pozdrawiam /M

    Adres moj: mirro[at]pf.pl