PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd pracy

  • 1. Data: 2004-09-21 19:31:51
    Temat: Urząd pracy
    Od: "Małgorzata" <s...@p...onet.pl>

    Od roku jestem zarejestrowana w Urzędzie Pracy .Zasiłek już mi się skończył
    ale nadal zgłaszam się do Urzędu ale zastanawiam się co mi to daje.
    Ubezpieczenie zdrowotne mam u męża więc co daje mi teraz rejestracja w UP ?

    Małgorzata

    ---

  • 2. Data: 2004-09-21 19:52:21
    Temat: Re: Urząd pracy
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>

    Małgorzata wrote:

    > to daje. Ubezpieczenie zdrowotne mam u męża więc co daje mi teraz
    > rejestracja w UP ?

    mozesz korzystac z ofert pracy tam zawartych, ze szkolen (jesli sa), ze
    wsparcia finansowego (malo realne) itd

    --
    Marcin Got
    http://prace.civ.pl

  • 3. Data: 2004-09-23 10:07:11
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    i tylko tyle???????

  • 4. Data: 2004-09-23 19:12:11
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > ale nadal zgłaszam się do Urzędu ale zastanawiam się co mi to daje.
    > Ubezpieczenie zdrowotne mam u męża więc co daje mi teraz rejestracja w UP ?

    oj, jeżeli zadajesz sobie takie pytania, to znaczy, że wcale nie chcesz być
    zajejestrowana, i co by ci ktoś nie powiedział, to i tak znaczy, że jesteś
    negatywnie nastawiona i sfrustrowana. Wyrejestruj się PUP i tak nie pomoze :(((

  • 5. Data: 2004-09-23 21:52:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    jurekh; <ciu793$1hf$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Użytkownik "Marcin Got" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > i tylko tyle???????

    No, tylko tyle. W praktyce pracy musisz sam szukać - to już nawet nie
    jest "pośredniak", ale "tablica ogłoszeń". ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101