PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem?

  • 11. Data: 2002-03-19 13:44:17
    Temat: Re: Czy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem?
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "KaeL" napisal:
    > Co prawda nie jesteśmy na zachodzie, ale przypomnę
    > wam jakie były reguły na kontynencie amerykańskim
    > jakieś parę lat temu - o przyjęciu do pracy nie
    > może decydować:
    > - kolor skóry, pleć, wiara, wiek, status rodzinny, etc.

    Nie znam sie na amerykanskich zwyczajach, ale wydaje mi sie, ze problem
    rasizmu jest tam dosyc delikatnym tematem. Pewnie ludzie boja sie krzywo
    spojrzec na kogos o odmiennym kolorze skory w obawie, ze zostanie to
    potraktowane jako przejaw rasizmy.

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 12. Data: 2002-03-19 13:46:18
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkowniczka "T0SIA" napisala:

    > hmm to ja poprosze w formacie A4 ;-ppppp
    > powiesze sobie nad lozkiem ;-pppppppp
    > bedziesz moim playmate ;-))))))))))))))

    Chcesz to "ponure" - oficjalne, czy "radosne" z imprezy u cioci Hani? ;))

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 13. Data: 2002-03-19 14:26:50
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    >Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    >Podobno nie szata zdobi czlowieka a jednak sporo o drugiej osobie mozna
    >sie dowiedziec na podstawie jej wygladu i zadne powiedzonko temu nie
    >zaprzeczy.
    A świstaki na to: niemożliiiiiiwe.

  • 14. Data: 2002-03-19 14:29:58
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    >Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl>

    >popadasz w skrajnosci..
    >nikt to nie wspominal o sesjach fotograficznych..
    Wcześniej nie

  • 15. Data: 2002-03-19 14:48:02
    Temat: Odp: Czy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem?
    Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    o Boze:-)
    kolega HTML'em nas czestuje :-((((((((((
    --
    Pozdrawiam - T0SIA

    Mądrzejszy mężczyzna ustąpi.
    Mądrzejsza kobieta zachowuje się tak,