PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzek in blanco › Czek in blanco
    From: "Mariusz" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czek in blanco
    Date: Wed, 2 Mar 2005 15:03:52 +0100
    Sender: o...@p...onet.pl@89-moc-5.acn.waw.pl

    Witam grupowiczów.

    Firma spozywcza (jeszcze nie wiem jaka) zaoferowała posade PH.Ale stawia
    okreslone warunki podpisania umowy.
    1.Podpisanie czeku "in blanco" kwotę pobranych od Firmy narzędzi pracy.
    2.Znalezienie osoby o zarobkach min. tysiaca złotych miesięcznie skłonnej do
    poręczenia finansowego.
    Jako nażędzia pracy otrzymujemy: samochód,telefon ,palmtop i drukarke.

    Moje obawy: dlaczego firma prowadzi rekrutacje przez internet(posrednikiem
    jest IMPULS, Doradztwo Personalne)
    po jaki grzyb jest im potrzebny czek in blanco.Czyzby nie mieli rzeczoznawcy
    który wyceniłby mienie przekazywane??!
    Jezeli ktos spotkał sie z taką sytuacja prosze o odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Mariusz