PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czego oczekujecie od pracodawcy?

  • 11. Data: 2010-09-19 12:04:51
    Temat: Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "badzio" <b...@g...com> napisał

    > Ja tez tego nie rozumiem. Mozesz wyjasnic?

    Jeszcze bardziej niż ponad to, co jest w wątku chyba się nie da.
    W każdym razie ja nie potrafię.

    > Naprawdę ktoś jeszcze tworzy i wysyła LM?
    > Można wiedzieć po jakiego grzyba?

    > Pytanie do HRowcow i innych osob odpowiedzialnych za umieszczanie
    > ofert pracy.

    W taki razie skąd założenie, że ktoś rząda wysłania LM i potem go nie
    czyta?

    K.

  • 12. Data: 2010-09-19 14:00:43
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W taki razie skąd założenie, że ktoś rząda wysłania LM i potem go nie
    > czyta?

    Założenie bierze się stąd, że większość pracodawców wymienia LM, jako jeden z
    wymaganych dokumentów, a na rozmowie i tak nie nawiązują do LM, mając przed sobą
    wyłącznie CV.
    (z tego co wiem od 2 osób, w tym mojej żony)

    j.

  • 13. Data: 2010-09-19 15:21:48
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-19 16:00, jcm pisze:
> [...]
    > mając przed sobą wyłącznie CV.
    > (z tego co wiem od 2 osób, w tym mojej żony)

    A powiedzcie mi prosze na chuj list motywacyjny w stylu marzylem od
    dziecka o tej zajebanej pracy ?

  • 14. Data: 2010-09-19 15:26:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 17:21, konieczko pisze:

    > A powiedzcie mi prosze na chuj list motywacyjny w stylu marzylem od
    > dziecka o tej zajebanej pracy ?

    Po to, aby nie zapraszać takich kandydatów na rozmowę, bo szkoda na
    nich czasu.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-09-19 15:28:25
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-19 17:26, Liwiusz pisze:

    > Po to, aby nie zapraszać takich kandydatów na rozmowę, bo szkoda na nich
    > czasu.

    OK rozumiem ze to swego rodzaju forma ponizenia przyszlego pacownika.
    Jak nie pada na ryj z prosba o prace to wypierdalaj ?

  • 16. Data: 2010-09-19 15:31:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 17:28, konieczko pisze:

    > OK rozumiem ze to swego rodzaju forma ponizenia przyszlego pacownika.
    > Jak nie pada na ryj z prosba o prace to wypierdalaj ?

    Nie, nie rozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-09-19 15:36:50
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-19 17:31, Liwiusz pisze:

    > Nie, nie rozumiesz.

    To wyjasnij mi glupiemu porosze po chuj LM.

  • 18. Data: 2010-09-19 16:45:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 17:36, konieczko pisze:

    > To wyjasnij mi glupiemu porosze po chuj LM.

    List motywacyjny może spełniać następujące funkcje:

    - dowodzić, że pracownik umie napisać pismo zgodnie z przyjętymi
    konwencjami (dane, treść w odpowiednich miejscach) i bez błędów,

    - uściślać jakiej formy współpracy oczekuje pracownik (cały etat, część,
    telepraca itp.)

    - opisać propozycje działań, które sprawią, że pracodawca będzie chciał
    zatrudnić właśnie tego pracownika.

    Na przykład zatrudniam kogoś na stanowisko telemarketera. Generalnie
    przychodzą aplikacje od osób z doświadczeniem. Niewiele jednak wynika z
    faktu, że ktoś 3, czy 13 miesięcy pracuje gdzieś jako tego typu pracownik.

    LM ma zachęcić do skontaktowania się konkretnie z tym pracownikiem.

    Na przykład:

    "Jan Kowalski
    Ametystowa 17
    Kraków

    Sz. P. Marek Kośmider
    AMIKS sp. z o.o.

    W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie na wortalu pracuj.pl przesyłam swoją
    aplikację dotyczącą stanowiska "telemakreter-handlowiec".

    Od około trzech lat pracuję na tego typu stanowisku. Zajmowałem się
    sprzedażą usług firmy telekomunikacyjnej, sprzedażą materiałów
    biurowych, jak i nawiązywaniem kontaktów z klientami zainteresowanymi
    wykupieniem pewnych specyficznych ubezpieczeń dla firm.

    Praca w Państwa firmie pozwoli mi kontynuować moją pracę zawodową w
    zakresie telemarketingu, a Państwu zyskać pracownika profesjonalnie
    podchodzącego do zleconych działań.

    W związku z moim dużym doświadczeniem w tym zakresie, mogę zaproponować
    kompleksową obsługę Państwa firmy, w szczególności:

    - wyszukiwanie danych do nowych kontaktów (mogę wskazać płatne, ale
    niedrogie, bazy danych, które umożliwią dostęp do aktualnych danych
    potencjalnych klientów wraz z imionami i nazwiskami kluczowych osób
    decyzyjnych w danej firmie),

    - nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wyszukanymi w powyższy sposób
    klientami,

    - odbywanie spotkań

    - sprzedaż produktów/usług Państwa firmy.

    Pracę mogę rozpocząć od przyszłego miesiąca, możemy umówić się na pracę
    u Państwa w biurze, jak również u mnie w domu, przy wykorzystaniu mojego
    telefonu, komputera i Państwa programu CMR.

    Mam nadzieję, że będziemy mogli się spotkać i porozmawiać na temat
    naszej ewentualnej współpracy, którą jestem realnie zainteresowany.".

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-09-19 17:06:32
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "jcm" <j...@1...pl> napisał

    > Założenie bierze się stąd, że większość pracodawców wymienia LM, jako
    > jeden z wymaganych dokumentów,

    Poważnie większość?
    Byłem przekonany, że LM to już relikt i nikt normalny nie oczekuje, a tym
    bardziej nie wymaga od kandydatów przedstawiania tego typu dokumentu.

    K.

  • 20. Data: 2010-09-19 17:11:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-19, Krzysztof <k...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Poważnie większość?
    > Byłem przekonany, że LM to już relikt i nikt normalny nie oczekuje, a tym
    > bardziej nie wymaga od kandydatów przedstawiania tego typu dokumentu.

    No przecież on badań nie robił, tylko sobie strzelił. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl