PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoz za piekny swiat... › Coz za piekny swiat...
    From: n...@a...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Coz za piekny swiat...
    Date: 27 Jul 2003 02:11:03 +0200

    Pracowalem przez 4 lata w pewnej Panstwowej firmie jako informatyk. 3 miesiace
    temu przeszedlem do drugiej firmy, szefostwo zgodzilo sie na moje
    natychmiastowe odejscie w zamian za "pomoc" nowemu pracownikowi.
    Pomyslalem nie ma sprawy, sporzadzilem nawet dokladna specyfikacje sprzetu,
    oprogramowania, opis struktury sieci etc. Gosc dostal wszytko na tacy. Przed
    odejsciem polecilem jeszcze szefowi 3 moich znajomych (a niech sobie wybierze)
    za ktorych recze glowa, ze stana na wysokosci zadania, ja tym samamym mialbym
    praktycznie spokoj. Tymczasem szef zatrudnil jakiegos chlopczyka z serwisu
    komputerowego. Ten praktycznie co godzine dzwoni do mnie z zapytaniem o
    rozwiazanie jakiegos problemu. Oczywiscie udzielam mu odpowiedzi oczywiscie
    podajac najdluzszaz mozliwych drog do celu jaka znam (bo zaczyna to byc
    smieszne). Wiem juz ze gosc nie ma pojecia o sieciach, ze o takim NetWare nie
    wspomne. Zastanawiam sie jak ta dziecina po ogolniaku da sobie rade z tym
    wszytkim ikiedy wreszcie bede mial spokoj. Rozumie ze w obecnej sytuacji na
    rynku pracy czesto dochodzi do zatrudniania na podstawie "ukladow", ale to to
    jest juz chyba delikatna przesada. Jak mam sie od tego pseudoinformatyka
    uwolnic? Pomocy.
    Pozdrawiam

    ps. informaczyna ma identyczne nazwisko jak prezes, nie chialbym nic sugerowac,
    ale biorac pod uwage fakt ze nie ma on zielonego pojecia o tym za co odpowiada
    moge wiele sie domyslac.