PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclaw/Java - praca w Siemens i Volvo IT

  • 1. Data: 2005-02-20 12:13:34
    Temat: Wroclaw/Java - praca w Siemens i Volvo IT
    Od: Misiek <m...@N...irc.pl>

    Witam,

    jakiego rzedu zarobkow mozna spodziewac sie w tym firmach na stanowisku
    projektanta-programisty Java z 2-letnim doswiadczeniem (takze J2EE, UML, Oracle,
    Struts, Hibernate)? czy slyszeliscie, jakie sa tam warunki i atmosfera pracy?

    pozdrawiam,
    misiek

  • 2. Data: 2005-02-20 19:52:27
    Temat: Re: Wroclaw/Java - praca w Siemens i Volvo IT
    Od: Hicnar <c...@b...REMOVE_THIS.pl>

    Misiek wrote:

    W Siemensie na 100% Javy nie wykorzystasz. Tam sie pisze w C++, glownie
    soft do centrali telefonicznych. Kumpel tam pracuje (tez chcial pracowac
    w Javie, ale nic z tego). Nie wiem jak jest w Volvo.

    Pozdrawiam
    Hicnar

  • 3. Data: 2005-02-20 20:55:36
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Hicnar write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 20 lut 2005 at 19:52 GMT

    >W Siemensie na 100% Javy nie wykorzystasz. Tam sie pisze w C++, glownie

    Zależy od działu, powiedziałbym.

    Czasami to się nawet nic nie pisze. Ani w Javie, ani w C++.

    KT.
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 4. Data: 2005-02-20 23:25:58
    Od: Misiek <m...@N...irc.pl>

    A moglbys napisac cos wiecej o zarobkach i warunkach pracy na stanowiskach
    developerskich? Sam nie znam niestety nikogo, kto tam pracuje.

    pozdrawiam,
    misiek

  • 5. Data: 2005-02-21 08:49:25
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-20, Jakub Turski <y...@c...plukwa.net> wrote:
    > Zależy od działu, powiedziałbym.
    > Czasami to się nawet nic nie pisze. Ani w Javie, ani w C++.
    Tylko ze śrubokrętem w łapie skręca zmywarki. BEZ OKIENEK!

    FUT poster
    --
    > Have you got the sources to one handy? :o)
    Well, you start with cutting down a tree... ;-)

  • 6. Data: 2005-02-21 18:57:28
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Misiek write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 20 lut 2005 at 23:25 GMT

    >A moglbys napisac cos wiecej o zarobkach i warunkach pracy na stanowiskach
    >developerskich? Sam nie znam niestety nikogo, kto tam pracuje.

    Niestety, nie mogę, bo nie pracuję w firmie Siemens na stanowisku
    developerskim.

    Pozdrawiam,

    KT
    --