PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE] › Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    From: "nornik" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    Date: Mon, 1 Aug 2005 23:48:23 +0200

    Witam grupowiczow
    Jestem po rozmowie z prezesem (tylko on decyduje o podwyzce) i nic, zadnej
    (a wie ze urodzil mi sie syn, zreszta duzo rozmawialismy o tym).Szef
    wyraznie okresli ze moja pensja jest za to co robie. Niewazne ze teraz
    pracuje za kolezanke ktora z dnia na dzien opuscila nas udajac sie na
    chorobowe, a wiec jestem pracownikiem ktory potrafi zastapic dwie osoby w
    dziale. Moj szef dzialu powiedzial mi wyraznie ze poprze mnie jesli prezes
    zapyta go o podwyzke dla mnie. Po ocenie rocznej uzyskalem status "dobrego"
    pracownika, umowe na czas nieokreslony i tyle. Inni tez nie dostaja
    podwyzki, poza jedna osoba ktora jest dosyc mocno wspierana i wywyższana
    przez szefa mojego dzialu. Moj szef zaproponowal ze powie prezesowi ze "bede
    szukal nowej pracy jesli nie dostane podwyzki"

    Teraz jestem na etapie poszukiwania innej pracy bo:
    - srednio dziennie zostaje 2 h - za free - nie dlatego ze nie wyrabiam sie
    ale jest duzo roboty, i narzedzia do pracy slabiutkie, a z przyjsciem nowych
    projektow niewystarczajace,
    - praca zajmuje mi srednio z dojazdem 12 h, po tygodniu jestem b. zmeczony,
    zestresowany jak bezpanski pies
    - przeraza mnie wizja nastepnych projektow, bo nie zostana zatrudnieni
    dodatkowi ludzie do tego celu

    Jesli przyniose wypowiedzenie, zostanie zadane pytanie przez prezesa
    dlaczego odchodze ...i moze bedzie staral sie mnie zatrzymac, ale dlaczego
    wczesniej nic nie zaproponowal tylko moze teraz bedzie probowal ?
    Nowa osoba straci ok 5-6 miesiecy na wdrozenie sie w temat ktory prowadze,
    zarzada i dostanie ok 150% -180% mojej pensji ...
    Nie moge teraz zagrac i zlozyc wypowiedzenia nie majac drugiej oferty pracy
    (utrzymanie rodziny). Czy zawsze trzeba miec tego ASA w reku, w postaci
    drugiej umowy? Jak to jest u WAS grupowicze ? Co byscie mi doradzili ?

    mam nadzieje ze choc troche mnie rozumiecie,
    aha moje zarobki ok 2k netto

    zmeczony

    nornik