PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobic - klient nie placi?!

  • 11. Data: 2002-08-30 20:54:01
    Temat: Re: Co zrobic - klient nie placi?!
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2002 19:28:31 +0200, "Tomasz Stański"
    <(freespam)tstanski@wp.pl> wklepał(-a):

    >Jeśli chodzi o kwotę z umowy o dzieło, to spoko możesz iść do sądu pracy, co
    >do tych 4 dodatkowych miesięcy, to chyba nic nie wskurasz.

    To jest umowa cywilnoprawna, więc nie do sądu pracy.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 12. Data: 2002-09-01 17:30:04
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Czesc, Piotr QBA Bogdanski :-)
    \(o/ Piszesz:

    > Co zrobic i jakich argumentow uzyc (oprocz wynajcie
    > Ivana :) aby odzyskac zarobione uczciwie pieniadze?

    tak na pierwszy rzut oka, to ivan chyba najpewniejszy
    niestety. nijak nie jestes w stanie pewnie udowodnic
    ze przez te 4 miesiace prowadziles serwisu tak o, bo
    miales na to ochote. co do reszty forsy- nie jestem
    prawnikiem wiec sie nie wypowiem, na twoim miejscu
    znalazlabym jakiegos...

    > Piotr QBA Bogdanski

    Nahia, Department of Redundancy Department