PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wybrac.....?

  • 1. Data: 2002-10-14 10:46:29
    Temat: Co wybrac.....?
    Od: "krzysiek.m" <k...@g...pl>

    Mam taką sytuację:

    7 lat doświadczenia - głównie na styku IT/ekonomia, mgr ekonomii i studia
    podyplomowe z informatyki. Aktualnie pracuje jako informatyk - w średniej
    wielkości firmie (S.A.). Firma jest w nieciekawej sytuacji finansowej, nie
    wiadomo co będzie za pół roku, ale jak na razie pracę mam pewną. Zarobki -
    2000 brutto.
    Byłem właśnie dzisiaj na rozmowie w sprawie pracy - firma trochę mniejsza,
    producent okien PCV. W ogłoszeniu pisali, że potrzebują "informatyka z
    doświadczeniem". W praktyce okazało się, że zajmował bym się głównie
    wklepywaniem zleceń produkcyjnych i generowaniem dyskietki dla maszyny
    produkcyjnej, a przy okazji helpdesk, obsługa witryny internetowej, itp.
    Pensja - mogła by być taka sama, ale na początek chcą bym podpisał umowę na
    760 brutto, a jak się wykażę to może być lepiej. Przemyślałem i
    stwierdziłem, że chyba nie ma sensu się w to pakować i trzeba szukać
    dalej... - praca nie byłaby rozwijająca, no i zarobki też niepewne.... może
    coś poradzicie?

    pozdr
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-10-14 12:00:30
    Temat: Re: Co wybrac.....?
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

> [...]
    > stwierdziłem, że chyba nie ma sensu się w to pakować i trzeba szukać
    > dalej... - praca nie byłaby rozwijająca, no i zarobki też niepewne....

    Dobrze kombinujesz. Niestety częstym chwytem pracodawców jest "sprzedawanie
    marzen". Jak sie wykazesz? A co to oznacza. Poza tym placa to nie wszystko i
    warto spojrzec na swoj rozwoj, ale to juz zrobiles.
    Z tego co napisałeś wynika jednoznacznie, że nie masz się co zastanawiać
    tylko szukać dalej.

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2002-10-14 12:06:21
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Pensja - mogła by być taka sama, ale na początek chcą bym podpisał umowę
    na
    > 760 brutto,

    I na tym sie skonczy a nawet jak dostaniesz podwyzke to 10% a do 2000 brutto
    to daleko..

    MarcinP

  • 4. Data: 2002-10-14 12:38:40
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > I na tym sie skonczy a nawet jak dostaniesz podwyzke to 10% a do 2000
    brutto
    > to daleko..

    jeśli dostanie, bo mogą nie przedłużyć umowy, ponieważ potrzebowali
    informatyka do wykonania określnych zadań. Pisze w czasie przyszłym, bo
    miałem też taka sytuację. Przyjeli mnie jak nie byli w stanie płacić firmie
    co ich obsługiwała, to taniej wyszło zatrudnić informatyka, jak zrobił co
    miał zrobić mu podziękowali !
    Samo życie, wiecej oszustwa w przyjmowaniu niż całej prawdy o podwyżkach i
    przedłużaniu umowy !

    Wrangler

  • 5. Data: 2002-10-14 13:13:32
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Zarobki - 2000 brutto.

    Cienizna.
    M.

  • 6. Data: 2002-10-14 14:38:53
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cienizna.

    cwaniaczek

    --
    l...@s...pl

  • 7. Data: 2002-10-14 16:11:41
    Od: "krzysiek.m" <k...@g...pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cienizna.
    > M.

    no cóż... może jak na Lublin to cienizna, ale w moich okolicach (zachodnia
    małpolska) to nawet niezła pensja !

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2002-10-14 18:58:44
    Od: " puma_" <p...@N...gazeta.pl>

    Zostać w starej firmie i szukać nowej pracy.

  • 9. Data: 2002-10-15 07:12:27
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > no cóż... może jak na Lublin to cienizna, ale w moich okolicach (zachodnia
    > małpolska) to nawet niezła pensja !

    Coz moze dziwnie wygladal moj komentarz (lapidarnie i bezdusznie), ale z
    takim wyksztalceniem interdyscyplinarnym i pewnie doswiadczeniem mysle ze
    smialo mozesz oczekiwac wyzszych zarobkow - musisz tylko poszukac lepszej
    firmy, moze zmienic miasto - nie wiem w jakim obecnie pracujesz.

    Zycze powodzenia.
    M.

  • 10. Data: 2002-10-15 08:43:11
    Od: "Krzysiek.m" <k...@g...pl>

    > Coz moze dziwnie wygladal moj komentarz (lapidarnie i bezdusznie), ale z
    > takim wyksztalceniem interdyscyplinarnym i pewnie doswiadczeniem mysle ze
    > smialo mozesz oczekiwac wyzszych zarobkow

    Też tak myślę:)

    Ale swoją drogą, dobrze się wczoraj bawiłem na rozmowie
    kwalifikacyjnej.....widać było jak górowałem nad facetem (prezesem
    firmy)...pociły mu się ręce, nie wiedział co mówic.... zwykle tak bywa ale w
    odwrotną stronę..... tak więc troszke mnie to dowartościowało :)

    pozdr
    Krzysiek