PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co robic na TYM URLOPIE?

  • 11. Data: 2003-05-22 12:49:15
    Temat: Re: Co robic na TYM URLOPIE?
    Od: "Mesje" <s...@p...onet.pl>

    Albo szachy polecam, kiedys siedzialem nad nimi godzinami, a teraz i online
    mozna zagrac, takie piekne czasy :)

    -- -- -- --
    Pozdrawiam
    Marcin Mesje Sarna
    .: { www.mesje.com } :.

  • 12. Data: 2003-05-22 13:19:56
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>

    Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam pytanie jak szanowni grupowicze radza sobie w te dni (tygodnie,
    > miesiace) kiedy nie maja pracy? U mnie to wyglada na
    > rozmemlanie-emocjonalno-psychicze-ktore-powoduje-str
    es.:_)

    > Pozdrawiam,
    > Kazoo

    jak to co?

    wstajesz rano, robisz sobie przedziałek i masz fajrant ;)

    a tak pozważnie to ja szukałem pracy, czytałem (zaległe i bierzące lektury),
    drobne prace napracze w domu i jakiś fuchy za niezłe pieniądze.

    pzdr
    seba

  • 13. Data: 2003-05-22 15:09:19
    Od: "Andrew" <a...@p...com>

    JA TEZ TAK MIALEM
    A POTEM MNIE ZWOLNILI, OWSZEM ZROBILEM BLAD A OTO PRZY PRZEPRACOWANIU NIE
    TRUDNO.

    Może ten przykry przykład nauczy kogoś ze każde przegięcie jest szkodliwe.
    Ja pracowałem nawet po 16h dziennie i mi to odpowiadało, a jak byle na
    urlopie to do mnie dzwonili i bylem szczesliwy ze jestem na biezaco z
    problemami.
    A teraz tesknie za ta praca.

    Pozdrawiam
    Andrew

  • 14. Data: 2003-05-22 15:36:53
    Od: "Jaber" <j...@w...pl>

> [...]
    byle na
    > urlopie to do mnie dzwonili i bylem szczesliwy ze jestem na

    *** Ja tez zasuwalem po 16h, ale nie zdazylem zrobic bledu
    bo sam sie wczesniej zwolnilem z roboty. Mialem juz taki poziom
    stresu,
    ze jak rano jechalem autobusem i ktos mnie dotknął, to chciałem
    mu przy****.
    Mam ich teraz gdzies i wcale za ta praca nie tęskie.
    Tym bardziej, ze mam druga prace, gdzie robie DOKŁADNIE to samo
    po 6h dziennie co drugi dzień i zarabiam więcej niz w tej
    pierwszej.

    Pozdrawiam wszystkich sfrustrowanych zarówno
    brakiem pracy, jak i jej nadmiarem
    Jaber

  • 15. Data: 2003-05-22 21:09:50
    Od: "Andrew" <a...@p...com>

    To dobrze ze masz prace to dosc duze dobro i ciesz sie nią.

    Pozdr
    Andrew