PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo będzie z programistami za kilka lat ??? › Co będzie z programistami za kilka lat ???
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co będzie z programistami za kilka lat ???
    Date: Tue, 06 Jun 2006 08:43:05 +0200

    Ostatnio na tej grupie widze dziwne podejście w rodzaju
    IT=programista, "programista to łoi kasiore po kilka tysięcy na dzień
    dobry" i temu podobne

    Przypomina mi się sytuacja sprzed kilku lat kiedy to podczas
    transformacji ustrojowej ludzie z wyższym wyksztalceniem bardzo szybko
    osiągali wysokie stanowiska więc młode pokolenie masowo szło na studia
    a po ich skończeniu zaczęło zasilać rzesze bezrobotnych z wyższym
    wyksztalceniem albo poszła do roboty za 1kPLN

    Ciekawe co będzie za kilka lat, jak dalekowschodni programiści zaczną
    wypierać rodzimych i ci młodzi którzy obecnie zaczynają się kształcić
    na programistów staną przed podobnym problemem jak obecni absolwenci
    wyżsyzch uczelni których nikt nie potrzebuje (za to potrzebni są
    hydraulicy,stolarze będący na wymarciu bo szkolnictwo zawodowe zostało
    praktycznie zlikwidowane) ????

    to takie dziwne przemyślenia

    --
    futszaK