PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Ciekawa sytuacja...
    From: "Michal Sz." <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ciekawa sytuacja...
    Date: Tue, 11 Mar 2003 13:45:36 +0100

    Witam,

    Mam taka sytuacje, ze bylem zatrudniony przez pewna firme dwa i pol
    miesiaca(styczen - kwiecien), potem pracowalem trzy i pol (maj -
    sierpien)gdzie indziej (umowy o prace, okresy probne) nastepnie bylem
    zarejestrowany w Urzedzie Pracy jakis czas, potem pracowalem jakies pare
    tygodni na umowe zlecenie, potem znowu Urzad Pracy i wyrejestrowanie(nie ma
    znaczenia) ale w pewnym momencie odzywa sie ta pierwsza firma z informacja
    ze przez ich pomylke (w ksiegowosci) w ogole nie zostalem zwolniony... ze u
    nich w papierach bylem zatrudniony do konca roku, wszystkie ubezpieczenia,
    zus itp. za mnie placili... Dali mi nowe swiadectwo pracy, stare im oddalem
    bo mi sie to generalnie oplacalo... Tylko teraz nie wiem czy nie bede mial
    problemow z ponownym zarejestrowaniem sie w Urzedzie Pracy, przeciez wedlug
    moich papierow bylem jednoczesnie zatrudniony i rejestrowalem sie w Urzedzie
    Pracy, czy moga z tego wyniknac jakies prawne konsekwencje dla mnie? Czy
    ktos mial podobna sytuacje?

    Pozdrawiam,