PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawa praca

  • 1. Data: 2007-10-26 13:55:23
    Temat: Ciekawa praca
    Od: g...@a...pl

    Witam

    Jeżeli znacie jakieś firmy na terenie Śląska , które chętnie zatrudniają osoby
    po kierunkach ścisłych (matematyka) to bardzo proszę o namiary.
    Właśnie wróciłem po 2-letnim pobycie z UK ,gdzie wyjechałem krótko po studiach.

  • 2. Data: 2007-10-26 14:36:11
    Temat: Re: Ciekawa praca
    Od: MK <m...@w...pl>

    g...@a...pl wrote:
> [...]
    > po kierunkach ścisłych (matematyka) to bardzo proszę o namiary.
    > Właśnie wróciłem po 2-letnim pobycie z UK ,gdzie wyjechałem krótko po studiach.

    Znam firmy, ktore chetnie zatrudniaja ludzi, ktorzy wykonają dla nich
    cos co przyniesie tym firma zyski a nie dlatego, ze ludzie skonczyli
    studia i 2 lata spedzili w UK.
    I co w UK robies ?

  • 3. Data: 2007-10-26 16:16:41
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-10-26 16:36, MK pisze:

    > I co w UK robies ?

    Weź nie dołuj chłopaka. Wystarczy że uwierzył w Panatuskowe cuda...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2007-10-26 16:31:29
    Od: g...@a...pl

    > Znam firmy, ktore chetnie zatrudniaja ludzi, ktorzy wykonają dla nich
    > cos co przyniesie tym firma zyski a nie dlatego, ze ludzie skonczyli
    > studia i 2 lata spedzili w UK.
    > I co w UK robies ?

    Kolega jest z natury taki złośliwy , czy to tylko zły dzień w pracy ?
    A co do firm to proszę o konkretne namiary i ewentualne stanowiska
    do objęcia.

  • 5. Data: 2007-10-26 16:43:34
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-10-26 18:31 [g...@a...pl] napisał(a):

    > Kolega jest z natury taki złośliwy , czy to tylko zły dzień w pracy ?
    > A co do firm to proszę o konkretne namiary i ewentualne stanowiska
    > do objęcia.

    A co w tym złośliwego? Skoro pytasz o pracę to mógłbyś choć jakieś
    kwalifikacje podać. Póki co Twój przekaz ograniczył się do:
    - skończyłem studia
    - nie umiałem sobie poradzić ze znalezieniem pracy więc wyjechałem
    - nie umiałem sobie poradzić za granicą więc wróciłem

    To ma kogoś zachęcić?

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 6. Data: 2007-10-26 17:06:10
    Od: Mateusz Pronobis <a...@s...fghjkl.pl>

    g...@a...pl wrote:

    > Kolega jest z natury taki złośliwy , czy to tylko zły dzień w pracy ?
    > A co do firm to proszę o konkretne namiary i ewentualne stanowiska
    > do objęcia.

    Kolega nie jest zlosliwy, ale nikt Cie tutaj specjalnie nie bedzie
    glaskal bo jestes po matematyce.

    Pisz co robiles w UK:)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 7. Data: 2007-10-26 17:50:14
    Od: g...@a...pl

> [...]
    > - nie umiałem sobie poradzić ze znalezieniem pracy więc wyjechałem
    > - nie umiałem sobie poradzić za granicą więc wróciłem

    Sympatyczny Panie

    To było tylko niewinne pytanko i nie miało nic wspólnego z
    zachęcaniem kogokolwiek do składania mi jakichkolwiek propozycji.
    ( nie sądziłem , że to można zinterpretować jako ofertę pracy)
    Co do interpretacji faktów to nie pomylił się Pan tylko w pierwszym punkcie.
    Żeby wyjechać do UK zrezygnowałem z pracy, którą podjąłem jeszcze na studiach.
    Fakt ,że nie było to nic specjalnego a ten wyjazd sam się napatoczył.
    Wróciłem bo odłożyłem wystarczającą dla mnie ilość pieniążków.
    Co do pracy w UK to pracowałem w kontroli jakości w zakładzie produkcyjnym.
    Co do kwalifikacji to nie mam jakiś szczególnych umiejętności poza tym co
    wyniosłem z uczelni. Więc będzie konieczne przeszkolenie mnie do obowiązków
    które miałbym wykonywać.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-10-26 18:09:41
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-10-26 19:50 [g...@a...pl] napisał(a):

    > Sympatyczny Panie

    :-)

    > ( nie sądziłem , że to można zinterpretować jako ofertę pracy)

    A jednak.

    > Wróciłem bo odłożyłem wystarczającą dla mnie ilość pieniążków.

    To cieszę się bardzo, że moja interpretacja była błędna. Jednak jeśli ja
    to tak zinterpretowałem to miliony czytaczy również mogły. Miło mi, że
    spowodowałem możliwość skorygowania ich odczuć.

    A tak już wracając do tematu. Skoro odłożyłeś pewien kapitał to nie
    lepiej pomyśleć o otwarciu własnej działalności? Masz pewną wiedzę, zrób
    analizę rynku. Może się jakaś nisza przytrafi a jak nie to da się wejść
    z produktem konkurencyjnym. Zrób biznes plan potem GUS, US, i ZUS i mów
    sobie "panie prezesie" :-)

    Powodzenia

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 9. Data: 2007-10-27 05:35:38
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Pisz co robiles w UK:)

    Nie oglądasz polskiej tv? (lub "polskojęzycznej")? polskich czy
    polskojęzycznych gazet nie czytasz?

    Przeciez to oczywiste, że wszyscy z nas którzy wyjechali na wyspy (ja na
    przykład około półtora roku temu) jedziemy na zmywaku...

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 10. Data: 2007-10-27 10:23:27
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > No wlasnie nie ogladam tv, jedziecie na zmywaku ? to coz moge powiedziec
    > powodzenia moze sie kiedys dorobicie, wszyscy moi znajomi jesli juz tam
    > sa to robia w IT ;-)

    hmmm.. ale na zmywaku :)
    jak polak to tylko wykształciuch, nieudacznik i na zmywaku, który wróci
    do starego kraju i odda mu wszystkie (albo prawie wszystkie)
    zaoszczędzone pieniądze i będzie się do konca zycia kajać, że dał z
    niego nogę

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy