PracaGrupypl.praca.dyskusjeChamstwo w rozmowie! › Chamstwo w rozmowie!
    From: "Meantic" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Chamstwo w rozmowie!
    Date: Sat, 8 Oct 2005 11:29:19 +0200

    Witam i pozdrawiam.
    Chcialbym wam opowiedziec o pewnym zdarzeniu:
    Temat: Proces rekrutacji w Banku Millenium
    Wczoraj bylem na II etapie procesu rekrutacji w Banku Millenium na
    stanowisko Asystenta w dodatku na Mlodszego. Zgodnie z informacja na stronie
    tego powaznego Banku jak i na rozmowie w pierwszym etapie mialy byc testy
    lub Assessment Centre. A tu rozmowa kwalifikacyjna ogolna (tak jak na I
    etapie), ale szczegolowa o produktach banku (zonk), ktora trwala tylko 15
    minut. Nadmieniam, ze rozmowa odbyla sie w Warszawie ja jestem z Torunia,
    pociagiem musialem dojechac prawie 3 godziny w jedna strone. Bilet kosztowal
    mnie 80zl (pospieszny II klasa). Nigdy 15 minut nie kosztowalo mnie 80zl.
    A mam do was pytanie:
    Czy spotkaliscie sie z takim traktowaniem na rozmowach czy to dzis normalne
    mnie na ZZL uczyli ze proces rekrutacji to swoistego rodzaju reklama firmy,
    bo przeciez osoba ktora stara sie o dane stanowisko JEST POTECJALNYM
    KLIENTEM i ma znajomych i rodzinne. Sposob przeprowadzenia procesu
    rekrutacji jest wiec elementem pozyskiwania klienta. Naprawde nie zycze
    nikomu tego co ja doswiadczylem wczoraj.