PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV poczta i emailem

  • 31. Data: 2005-05-11 06:28:38
    Temat: Re: CV poczta i emailem
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 00:00:48 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Co maja zainstalowane - to uzywaja, i zamiast rozgryzac co znaczy np.
    > plik z rozszerzeniem *.rtf otrzymany mailem (zeby juz nie trzymac sie
    > uparcie tych *.pdf)

    Nie jestem pewien, ale RTF jest z wszystkich wymienionych chyba
    najbardziej uniwersalny. Dwuklik na taki plik ZAWSZE powinien go otworzyć
    w czymś...

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 32. Data: 2005-05-11 10:28:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Wed, 11 May 2005 00:00:48 +0200]:

    > Wielu osobom do bardzo dobrego wykonywania obowiazkow
    > wystarcza znajomosc kilku narzedzi i to na poziomie
    > "malpim" , bez kompletnego zrozumienia szerszych zasad
    > zwiazanych z uzytkowaniem tego oprogramowania.

    A czy ja od nich wymagam doktoratu z formatow plikow?
    Ja tylko stwierdzam, ze skoro PDF _jest_ jedna z dosc
    popularnych jednak mozliwosci przesylania dokumentow,
    to powinni wiedziec co to jest, potrafic go otworzyc
    i w razie potrzeby ochrzanic kogo trzeba ze nie moga.
    I tyle.

    Kira

  • 33. Data: 2005-05-11 10:30:45
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Greg [Tue, 10 May 2005 23:59:21 +0200]:

    > Eeee... Ty poważnie piszesz? :-)

    No.

    > DOC, RTF, TXT, HTML, PDF, PPT, SXW, SXI, SXD, JPG, GIF,
    > BMP, TIFF... ;-) WAV, MP3, AVI... ;-P

    No tak, aplikacje zazwyczaj przychodza w mp3 albo avikach.
    A co druga leci w bmp i tiffie. Teraz to ja sie spytam czy
    Ty tak powaznie, czy usilujesz przejaskrawiac ;)

    > Zresztą często bywa tak, że użytkownik stanowiska
    > komputerowego nie ma uprawnień do samodzielnego
    > instalowania oprogramowania. Po co więc danej osobie
    > taka wiedza? Aby mogła zadzwonić do osoby z uprawnieniami
    > i zamiast "mam tutaj pliczek, którego otworzyć nie mogę",
    > mogła powiedzieć "potrzebuję OpenOffice, bo ktoś mi w
    > SXW aplikację przesłał"? ;-)

    Zeby siadajac do komputera mogla zobaczyc "o, brakuje
    mi do pracy tego tego i tamtego, doinstalowac mi to
    bieguskiem!" ;)

    Kira

  • 34. Data: 2005-05-14 21:21:36
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Kira w news:d5sn5m$6a3$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > No tak, aplikacje zazwyczaj przychodza w mp3 albo avikach.

    Inwencja twórcza składających oferty, nie zna granic ;-)

    > A co druga leci w bmp i tiffie.

    Nie co druga... ale nie sądzę, aby PDF był znowu aż tak często stosowany.
    Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że korzysta z tego formatu stosunkowo wąska
    grupa zawodowa oraz osoby o "specyficznych zainteresowaniach". No niestety.

    > Teraz to ja sie spytam czy Ty tak powaznie, czy usilujesz
    > przejaskrawiac ;)

    Oczywiście masz racje.

    ;-)

    > Zeby siadajac do komputera mogla zobaczyc "o, brakuje
    > mi do pracy tego tego i tamtego, doinstalowac mi to
    > bieguskiem!" ;)

    Ale naprawdę często jest tak, że ta osoba nie musi mieć tej wiedzy.
    Kontaktuje się z osobą, która powinna wiedzieć dlaczego plik się nie otwiera
    i co zrobić, aby temu zaradzić. I tyle :-) Zdania nie zmienię! ;-P

    pozdrawiam
    Greg

  • 35. Data: 2005-05-14 23:34:46
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2005 23:21:36 +0200, Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał:

> [...]
    > otwiera
    > i co zrobić, aby temu zaradzić. I tyle :-) Zdania nie zmienię! ;-P

    Erm... jak wygląda w praktyce współpraca z działem informatylki (i
    księgowości) więcej mówią komiksy Scotta Adamsa o Dilbercie niż Wasze
    wishful thinking.