PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop wychowawczy - problem

  • 1. Data: 2003-12-09 12:01:40
    Temat: urlop wychowawczy - problem
    Od: "Muad Dibb" <m...@p...onet.pl>

    Chciałabym Was prosić o pomoc,

    od wrzesnia jestem na urlopie macierzyńskim. Po nim chciałabym wybrac urlop
    wychowawczy. Mój kierownik zaproponował mi, że mogłabym w czasie urlopu
    pracować dla firmy w domu ( obsługa klientów poprzez internet, wysyłanie
    ofert e-mailem itp. ). Nie wiem jednak czy jest to możliwe na wychowawczym,
    na podstawie jakiej umowy?
    Przyznam, że propozycja pracy w domu jest dla mnie bardzo na rękę (mogę
    zajmować się dzieckim i pracować). Panie w kadrach są trochę leniwe i nie
    chce im się poszukać podstawy prawnej, dlatego postanowilismy z kierownikiem
    poszukać rozwiązania sami.

    Bardzo proszę, jeśli ktoś wie czy moge tak pracować i na jakiej podstawie -
    prosze o informacje.

    Pozdrawiam
    Ania