PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat

  • 11. Data: 2006-10-22 14:54:40
    Temat: Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:p0pmj2l30quft0tvvtbe3f8lt8su5rhebi@4ax.com...

    > W takiej sytuacji podejrzewałbym, iż na zatrudnienie mnie mogą mieć czynniki
    pozamerytoryczne np. preferencje jakiejś istoty jajnikonośnej (niekoniecznie mi
    odpowiadającej) lub co gorzej (dla mnie) kolejnego napalonego homoseksualisty.

    Jeżeli ty stawiasz tylko na czynniki merytoryczne to oczywiście nie umieszczaj
    swoich fotek i wymiarów tego lub owego, ale pozwól robic to tym, którzy w ten
    sposób chcą pozyskiwać pracę i pracowników. Chcesz ich ograniczać? Dlaczego?

    --
    vertret

  • 12. Data: 2006-10-22 17:07:14
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 22 Oct 2006 16:54:40 +0200, "vertret" wrote:

> [...]
    >sposób chcą pozyskiwać pracę i pracowników. Chcesz ich ograniczać? Dlaczego?

    Nie chcę ich ograniczać prawnie, bo nie widzę w tym sensu - są różne
    fetysze, ale swojego zamiłowania do kobiecych stóp i pieprzyków raczej
    nie opisuję w CV, ani LM (tak jak wieku, miejsca urodzenia i wymiarów
    tego lub owego), bo uważam to za zbędne.
    Jedynie co robię, to radzę by takich informacji w CV nie umieszczać,
    ponieważ to się po prostu nie opłaca - jeśli ktoś zostanie zatrudniony
    ze względu na wiek, czy wygląd, to potem niech się nie zdziwi, jeżeli
    podwyżki, premie i awanse też będą zależały od owych czynników.
    O to że większość osób w Polsce robi inaczej nie mam pretensji, tak
    jak nie mam pretensji do większości kobiet, które wolą typowych macho,
    niż niebieskookich, blondsierstnych, rozczochranych, ciapowatych
    przytulaczy.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Apel do wszystkich Pań, które chciałby mnie zatrudnić ze względu na
    pozamerytoryczne czynniki - proszę nie zapychać mi skrzynki ofertami
    pracy! ;-)

  • 13. Data: 2006-10-22 18:25:40
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    > jak nie mam pretensji do większości kobiet, które wolą typowych macho,
    > niż niebieskookich, blondsierstnych, rozczochranych, ciapowatych
    > przytulaczy.

    Poważnie jej uwierzyłeś? :)

    --
    vertret

  • 14. Data: 2006-10-22 20:11:34
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 22 Oct 2006 20:25:40 +0200, "vertret" wrote:

    >Poważnie jej uwierzyłeś? :)

    Wiesz, ja tam nie mam nic naprzeciwko stadom uroczo kicających,
    długowłosych blondynek, mających rozmiar buta 36-39 i cudne pieprzyki
    gdzieniegdzie, starających się upolować bidnego, niedopieszczonego
    Bremse. Dlatego proszę - daj namiary na owe skupiska opisanych tu
    istot jajnikonośnych, a przestanę wierzyć w herezje prawione przez
    pewne brunetki :P i nawet zapomnę o swych traumatycznych przeżyciach z
    przeszłości ;-)

    Żeby nie było całkiem nie na temat, to chciałem powiedzieć, że pewne
    preferencje potrafią mieć wpływ na sprawy zawodowe, m.in. na rozmowach
    kwalifikacyjnych człek potrafi wcześniej zakończyć negocjacje
    finansowe, gdy po drugiej stronie siedzi istota, która oddziaływuje na
    podświadomość... Ach! Żeby tak publicznie przyznawać się do takiego
    braku profesjonalizmu! ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse