PracaGrupypl.praca.dyskusje › COBT - ninki majatek

  • 1. Data: 2002-02-08 02:01:45
    Temat: COBT - ninki majatek
    Od: n...@h...com (Jacek)

    Nie wiem czy pamietacie kilka lat temu. Moze rok czy dwa. Ninka Pierdola sie
    madzyla na tej grupie o tym jak jej akcje w firmie sa warte pol miliona dolarow.

    Wczoraj tak z ciekawosci sprawdzilem co babka porabia. I przy okazji jak tam
    COBT? Jaki COBT??? COBT - zero zero zero zero. Chyba splajtowal i akcje
    sa warte zero czyli nic.

  • 2. Data: 2002-02-08 09:48:19
    Temat: Re: COBT - ninki majatek
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Jacek" <n...@h...com> wrote in message
> [...]

    tam
    > COBT? Jaki COBT??? COBT - zero zero zero zero. Chyba splajtowal i

    ano ani Ninki ani Nałęcza, wciło coś ich.... a bywało z nimi wesoło

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 3. Data: 2002-02-08 10:54:32
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Slavo wrote:

> [...]
    > tam
    > akcje
    >
    > ano ani Ninki ani Nałęcza, wciło coś ich.... a bywało z nimi wesoło

    Ninka pisze i moderuje na pl.soc.seks.moderowana, z pl.praca.dyskusje
    widac po prostu zrezygnowala. Moze i Nalecz gdzies indziej sie udziela,
    kto wie?

    Aha. To COBT to chyba COBALT - nie zostali oni po prostu wchlonieci/przejeci
    przez SUN-a?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2002-02-08 12:50:02
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Slavo" <s...@g...net> writes:

    > "Jacek" <n...@h...com> wrote in message

    > ano ani Ninki ani Nałęcza, wciło coś ich.... a bywało z nimi wesoło

    Nałęczowi właśnie odpowiedziałeś. :)

    Witaj, Nałęcz! Dawno Cię tu nie było, ale dobrze, że wróciłeś. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-02-08 13:28:31
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

> [...]
    tam
    > COBT? Jaki COBT??? COBT - zero zero zero zero. Chyba splajtowal i

    Bo widzisz. Jesli sie ktos na grupie udziela i spotykaja go za to przykrosci
    to postapi
    w ten sam sposob jak Ninka. Po prostu przestanie ja subskrybowac.
    Niejednokrotnie
    byla ona atakowana za rozne pierdoly i wielokrotnie nieslusznie. Czesciej
    niz ty.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 6. Data: 2002-02-08 13:31:03
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Michal Jeczalik" <s...@s...eu.org> wrote in message

    > Nałęczowi właśnie odpowiedziałeś. :)
    > Witaj, Nałęcz! Dawno Cię tu nie było, ale dobrze, że wróciłeś. ;)

    kurcze ślepy jestem, nicka zmienił ;-))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 7. Data: 2002-02-08 17:21:10
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Aha. To COBT to chyba COBALT - nie zostali oni po prostu wchlonieci/przejeci
    > przez SUN-a?

    exactly dokladnie yes, naturlich ;-)

    romek

  • 8. Data: 2002-02-08 19:12:42
    Od: n...@h...com (Jacek)

    > Aha. To COBT to chyba COBALT - nie zostali oni po prostu
    > wchlonieci/przejeci przez SUN-a?

    Racja. Moj blad.

    Pisalem do baby i sie jej pytalem co jest grane z tymi akcjami
    i nie odpisala mnie. To sobie pomyslalem bog wie co. Ja jestem
    maklerem??? Chyba nie. I nie znam sie na COBT czy tam innych
    znakach. Tylko widze na sieci zero-zero i sobie mysle, aha...

    Co do mojej diaspory. Wylaczyli mi dostep do wolnych serwerow
    w Polsce. Mozna powiedziec ze zrobili mi usluge. Teraz ostatnio
    znalazlem portal i wracam pelnym pedem.

    Co do Ninki. Sprawdzilem slowo "pieklo" w slowniku. I pisze
    pl.sex.moderowany prez Ninke.P:))

    Serdecznie witam ponownie...

    www.geocities.com/nalecz

  • 9. Data: 2002-02-08 21:12:35
    Od: "Janusz Szpilewski" <j...@o...fr>

    "Jacek" <n...@h...com> a écrit dans le message de news:
    2...@p...google.com...

> [...]
    > maklerem??? Chyba nie. I nie znam sie na COBT czy tam innych
    > znakach. Tylko widze na sieci zero-zero i sobie mysle, aha...

    Nalecz hehe... az sie wierzyc nie chce... byli juz nawet tacy co juz
    mysleli, ze Cie w ziemi pogrzebali... Zeby przekonac niedowiarkow napisz jak
    rancz sie trzyma i co tam slychac u Meksykow...

    Ninka tez Cie nie zapomniala... Na jej stronie mozna znalezc nastepujacy
    wpis (wiem, ze nie nalezy cytowac cudzych notatek ale sytuacja jest
    wyjatkowa):

    << Wiem, ze nie powinno sie cytowac cudzych maili, ale ten na to wyjatkowo
    zasluguje. Pochodzi od rodaka, ktory rowniez przebywa w kraju Johna Bulla i
    tak oto m.in. wysmarowal do mnie: "Boze, co ty masz do powiedzenia o
    sexie??? (...)
    W kazdym badz razie, ciekawy jestem jak z twoimi akcjami na gieldzie. Jak ta
    cala twoja firma sie nazywala? Czy masz juz te milion czy razy dwa?" (...)
    Ten to przynajmniej trzeba mu oddac, szczerze i prosto z mostu napisal, o co
    mu wlasciwie chodzi i jaki ma poglad na mnie. Trzeba docenic (...) >>

    Jezeli powyzszy cytat (skroty od redakcji) brzmi znajomo to reszte doczytaj
    sobie na jej stronie...

    Pozdrawiam,
    JS

  • 10. Data: 2002-02-09 05:17:40
    Od: n...@h...com (Jacek)

    > Nalecz hehe... az sie wierzyc nie chce... byli juz nawet tacy co juz
    > mysleli, ze Cie w ziemi pogrzebali... Zeby przekonac niedowiarkow napisz jak
    > rancz sie trzyma i co tam slychac u Meksykow...

    Spoko. Wszystkie Polskie newsserwery mnie cenzurowaly. To spadlem.
    Ale teraz jestem, bo zauwazylem ze jak pisze na goggle trudniej jakiemus
    tam bambusowi administrowi w Sun Polska zmazac moje bzdury.
    W miedzy czasie bylem cenzurowany z jakiegos tam yahoo klubu ktory prowadzi
    jakas sfrustrowana lezbijka w Warszawie i jej kolezanka w Belgji. Tak
    ze utrzymuje tradycje, tylko nie tutaj.

    Co do rancz, zapraszam www.geocities.com/ceurope2002

    Byla zona mi w 2001 zarobila $3000 USD na podatkach. I $1000 USD/rok
    przez nastepne 27.5 lat. Tak ze jak bedziecie w Polsce to mi casa es
    su casa. Tylko trzeba placic US czekiem:(

    Mam juz 40-tke. Parapetwoka na moich zdjeciach...

    photos.yahoo.com/nalecz 2001_11

    Zonka juz z ksiedzem z Brazylji wyszla za maz. On z koleji sprowadzil
    swojego syna. Syn teraz probuje zalatwic wejscie do Ameryki jego kolezance
    z Thailand. Tak ze przeze mnie do Chameryki, jak smrod po gaciach, caly
    sznurek smieci sie kreci:))

    > Ninka tez Cie nie zapomniala... "Boze, co ty masz do powiedzenia o
    > sexie??? (...)

    Tak tak. Patrze co babka porabia. sex.mambo.moderatorka:))
    Trzymam sie za glowe.