PracaGrupypl.praca.dyskusje › RE:jak to jest z tym urlopem???

  • 1. Data: 2002-02-07 18:04:13
    Temat: RE:jak to jest z tym urlopem???
    Od: "Agnieszka" <a...@h...pl>

    Dziekuje wam za pomoc :))))

    A gdyby ta moja kolezanka sie zatrudnila powiedzmy 8 stycznia, to wtedy mam
    rozumiec - w 2001 roku jej przyslugiwalo 9 dni urlopu, a w 2002 rowniez?

    Dziekuje, pozdrawiam,

    Agnieszka

  • 2. Data: 2002-02-08 11:12:25
    Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl>

    Agnieszka wrote:

    > A gdyby ta moja kolezanka sie zatrudnila powiedzmy 8 stycznia2001, to wtedy mam
    > rozumiec - w 2001 roku jej przyslugiwalo 9 dni urlopu, a w 2002 rowniez?

    niestety tak.

    Dominika,
    ktora onegdaj zaczela pierwsza prace 9. stycznia
    (wyrazy wspolczucia prosze kierowac na priv)
    ;-)