PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Błędy w aplikacjach.
    From: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Błędy w aplikacjach.
    Date: Wed, 16 Jan 2008 13:00:05 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie,

    W końcu mnie dopadła konieczność zatrudnienia dwóch osób i chciałbym się z
    wami podzielić swoimi spostrzeżeniami odnośnie sposobów przesyłania ofert do
    potencjalnych pracodawców.
    Moja firma poszukuje obecnie dwóch osób na dwa różne stanowiska.
    Umieściliśmy stosowne ogłoszenie w GW a efekty są dość zastanawiające.
    Ok 70% zgłoszeń uznałbym za jak najbardziej prawidłowe.
    W pozostałych spotkałem takie oto błędy:
    1. Brak opisu na jakie stanowisko dana osoba kandyduje. Dostaliśmy kilka
    ofert i naprawdę nie doszliśmy do tego na jakie stanowisko zostały złożone.
    (szukamy handlowca i księgowej). Musielismy się domyślać na jakie stanowisko
    nadawałaby się dana osoba.
    2. Otrzymaliśmy oferty a po kilku dniach kolejne zgłoszenie od tej samej
    osoby ze zmienionym CV. Jakby trudno było się zdecydować gdzie się wcześniej
    pracowało???
    3. Kilka ofert przyszło do nas w plikach, stworzonych w jakichś dziwnych
    formatach (nawet nie wiem czy to był OpenOffice czy coś innego).
    4. Moim ulubiencem była oferta od Pani która przysłała nam skróty do plików
    na sowim komputerze. Domyślam się, że w CV była biegła znajomość obsługi
    komputera i internetu.
    5. Pliki z CV miały nazwę attn...doc, odszukanie ich z powrotem tym bardziej
    że przyszły z nieopisanego konta było dość czasochłonne.
    6. Kilka LM było dokładnie takich samych tak jakby korzystano z jednego
    szablonu. Przynajmniej można założyć że takie osoby potrafią szukac
    informacji w necie.

    Generalnie jestem bardzo zadowolony i ok 20 osób okazało sie niezwykle
    ciekawych.

    Macie jakieś nietypowe doświadczenia z rekrutacji??

    PioPio