PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Bezrobocie. Bezrobocie??
    From: "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Date: Wed, 13 Aug 2003 16:41:04 +0200
    Sender: n...@o...pl@81.210.125.210

    Hello,
    Nie wiem, czy mnie jeszcze pamięta Szanowna Grupa :)
    Pozwolę sobie przypomnieć, że jakiś czas temu wywołałem niemałą burzę pisząc
    o tym, że z tym bezrobociem i całą jego otoczką to w tym naszym kraju chyba
    nie jest do końca tak źle.
    Choć temat został zamknięty - jak zwykle połowa mnie poparła, druga połowa
    zmieszała z błotem - pozwolę sobie podac kolejne 3 przykłady jak to z tym
    bezrobociem i bieda w Poslce jest:

    1/ Przełom liepec/sierpień. Polskie wybrzeże. Kwatery zarezerwowane na
    najbliższe 3 tygodnie. Nawet pensjonaty i hotele (po 60-120 zł/osobę) nie
    mają wolnych miejsc. Przecież, jak ktoś jest niepewny jutra to nie wybierze
    się na wakacje. Nie będzie jadł ryby za 15 zł, lodów za 5 zł... itd.
    A właściciele prywatnych kwater tak jak byli aroganccy, tak są. Nic się w
    temacie obsługi turysty nie zmieniło.

    2/ Na ogłoszenie - "przyjmę na 3 dni do pracy w magazynie. płąca 5 zł netto
    / godzinę. legalnie" odpowiedziała 1 (słownie: JEDNA) osoba. Niestety nie
    pasowało jej poranne (5 rano) wstawanie...

    3/ Na ogłoszenie w necie (można sprawdzić, jedna z grup dyskusyjnych) o tym,
    że szukam chętnego do instalacji czaszy anteny satelitarnej nie zgłosił się
    NIKT. No, to akurat nie jest wykładnią. Nie każdy monter czyta usenet. Ale
    za to grupę pl.misc.telewizja śledzi wielu specjalistów z branży, dla
    których zainstalowanie a raczej poprawne skierowanie konwertera to kwestia
    paru minut. Najwyraźniej 50, czy 100 a moze 150 zł "drogą chodzi".

    Czy to grono bezrobotnych na tej grupie, której skąd inąd bardzo serdecznie
    współczuję, mogłoby się w tej sprawe tak samo jak ostatnio ochoczo
    wypowiedzieć. Bo ja już przestaję rozumieć znaczenie słowa "bezrobocie". A
    może to tylko taki "warsiawski" syndrom. Cyt."podobno ludziom w Warszawie za
    mniej jak 1200 zł nie chce się nawet scylić"...

    pzdr.
    Piotr

    PS: żeby było jasne - nie chcę rozpętywac kolejnej gorącej dyskusji. ja
    chcę... zrozumieć.

    --
    pzdr.
    Piotr "Nygus" 'merytorycznie niedojrzały do rozmów z Pawłem Mellerem'