PracaGrupypl.praca.dyskusje › BHP

  • 1. Data: 2007-05-18 08:23:31
    Temat: BHP
    Od: Piotr K <p...@t...pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z kwestią szkolenia BHP
    pracodawcy. Zamierzam założyć firmę, która będzie zatrudniać 2-7 osób.
    Będziemy się zajmować różnego typu szkoleniami. Przeczytałem, że jako
    pracodawca będę mógł przeprowadzić szkolenie dla swoich pracowników po
    odbyciu indywidualnego szkolenia dla pracodawców.
    W jakiego rodzaju szkoleniu dla pracodawców muszę wziąć udział?
    Podstawowe, okresowe czy jeszcze jakieś inne? Gdzie najlepiej odbyć
    takie szkolenie - PIP? czy jakaś prywatna mała firma? A może przy takiej
    liczbie pracowników bardziej opłaca sie przeprowadzić zwykłe szkolenie
    BHP przez jakąś zewnętrzną firmę?

    Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-05-21 20:25:07
    Temat: Re: BHP
    Od: TomS <n...@p...onet.pl>

    Piotr K pisze:
> [...]
    > odbyciu indywidualnego szkolenia dla pracodawców.
    > W jakiego rodzaju szkoleniu dla pracodawców muszę wziąć udział?

    W szkoleniu okresowym pracodawców i innych osób kierujących
    pracownikami, np. tu www.seka.pl

    pozdrawiam
    Tomek