PracaGrupypl.praca.dyskusjeArgumenty o podwyzke - jakie ? › Argumenty o podwyzke - jakie ?
    From: "Dawid" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Argumenty o podwyzke - jakie ?
    Date: 22 Oct 2005 15:44:09 +0200

    Czesc

    Za dwa miesiace konczy mi sie umowa o prace. Jesli firma bedzie chciala dalej
    zemna wspolpracowac to bedzie to juz umowa na czas nie okreslony.
    Jest duza szansa na kolejna umowe, sa zadowoleni ze mnie, no moze nie zachwyceni
    ale wywiazuje sie z obowiazkow.

    Moje pytanie tu stawiam moze dosc wczesnie ale juz w tej chwili zaczynam sie
    rozgladac za inna praca. Powod ? - brak podwyzki (obiecanej) przy drugiej
    umowie, male wynagrodzenie, po za tym wiem ze ciezko jest powalczyc o wieksze
    pieniadze choc firma swietnie prosperuje.

    Argumetny jakie mi przychodza do glowy gdy zaczne juz negocjacje to wzrost
    kosztow zycia po wejsciu do uni, wzrost inflacji....

    Wlasnie jak wy to przedstawiacie pracodawcy ? bo brakuje mi tu doswiadczenia.
    Moja pierwsza praca.

    Dziekuje
    Pozdrawiam
    Dawid

    p.s.
    jesli potrzebujecie dodatkowych informacji to podam.