PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator sieci a administrator systemu › Administrator sieci a administrator systemu
    From: cloni <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Administrator sieci a administrator systemu
    Date: Tue, 29 Jul 2003 23:09:34 +0200

    Witajcie,
    mam taki dylemat, czym sie dokladnie zajmuja wyzej wymienieni
    informatycy. Czy takie funkcje mozna laczyc, czy tez lepiej zostac na
    jednym miejscu?

    Zawsze interesowala mnie administracja systemem (mam nadzieje, ze
    rozumiem o co chodzi w takiej pracy - system operacyjny, pocztowy albo
    serwer www), ale ostatnio podszkalam sie w sieciach i calkiem zaczelo
    mnie to wciagac. Czy jest mozliwe polaczenie tych dwoch dzialek?
    Pewnie od przybytku glowa nie boli, ale...

    Gdyby ktos mogl podac charakterystyki tych zawodow, zakres obowiazkow,
    wymagania - bylbym wdzieczny! Ktos posiada doswiadczenie na takich
    stanowiskach, ktos mial 2 funkcje?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje