PracaGrupypl.praca.dyskusje › Admin Linux

  • 31. Data: 2006-03-03 23:25:54
    Temat: Re: Admin Linux
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:duabb9$t0a$1@inews.gazeta.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Nie jest się primabaleriną do emerytury.
    A informatykiem? Albo kasjerką?

    > Są jeszcze inne miejsca pracy
    > dostępne dla starszych ludzi.
    To fakt. Ssanie rynku jest w tym sektorze wręcz nieprawdopodobne. Lwia
    większość ludzi w wieku produkcyjnym marzy o starości aby uzyskać
    zatrudnienie.

    > Linoskoczkowie nie mają emerytur po
    > 30-tce i jakoś żyją.
    Ilu znasz takich?

    > myślę nad wyjazdem. Bez ideologii. Zwyczajnie - trzeba poznawać świat,
    > nie?
    Pewnie. Powodzenia (szczerze).

    Jotte

  • 32. Data: 2006-03-04 00:58:17
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-03-04 00:25:54 +0100, "Jotte" <t...@W...pl> said:

    > W wiadomości news:duabb9$t0a$1@inews.gazeta.pl camel

    > A informatykiem? Albo kasjerką?

    się jest (to ze Stachury). Się widziało. Się codziennie widzi w samie obok.

    > To fakt. Ssanie rynku jest w tym sektorze wręcz nieprawdopodobne. Lwia
    > większość ludzi w wieku produkcyjnym marzy o starości aby uzyskać
    > zatrudnienie.

    Spróbuj zostać ochroniarzem na parkingu nie będąc emerytem lub rencistą.

    > Ilu znasz takich?

    A muszę? Słyszałeś o masowych samobójstwach ponadtrzydziestoletnich
    linoskoczków? A są tacy. Ergo - jakoś żyją.

    > Pewnie. Powodzenia (szczerze).

    Dzięki. Jadę tam, gdzie jest producent stalówek skośnościętych. Kto wie
    co to i po co? Kiedyś opiszę historię z tymi stalówkami.

    camel[OT]

  • 33. Data: 2006-03-04 04:39:38
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    camel napisal:

    >Nie jest się primabaleriną do emerytury. Są jeszcze inne miejsca pracy
    >dostępne dla starszych ludzi. Linoskoczkowie nie mają emerytur po
    >30-tce i jakoś żyją.

    W normalnych krajach problem zawodow opartych na mijajacej z wiekiem
    sprawnosci/atrakcyjnosci fizycznej rozwiazuje sie tak, ze sa one po prostu na
    tyle wysoko platne, ze pozwalaja odlozyc na wczesniejsza
    emeryture/przekwalifikowanie we wlasnym zakresie, a zainteresowany wiedzac, ze
    swoj obecny zawod moze wykonywac tylko do pewnego wieku, sam sie najlepiej
    troszczy o to, co potem i ma za co.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 34. Data: 2006-03-05 11:21:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 3 Mar 2006 19:10:02 +0100, "tukan" <t...@...onet.pl>
    wrote:

    >900 stów brutto, na rączkę znacznie mniej (coś ok. 650 złociszy).
    900 stów? 900 x 100 = 90.000. Przezyjemy.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 35. Data: 2006-03-05 15:43:26
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > 900 stów? 900 x 100 = 90.000. Przezyjemy.

    :-)

  • 36. Data: 2006-03-08 11:43:17
    Od: "alkon" <a...@n...pl>

    Nawiazujac do tematu mam podobny problem.
    Ile powinienem spodziewac sie jako informatyk (ok. 20 komputerow, jakis
    serwer - nie znam dokladnie specyfiki, ale generalnie to raczej taki pan od
    wszystkiego ;) w firmie zatrudniajacej ponad 200 osob (w roznych
    lokalizacjach). Absolwent, miasto 100 tys. praca na pol etatu, albo umowa
    zlecenie. Jesli powiem 1000 brutto to chyba nie skrzywdze nikogo? :)
    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2006-03-08 11:59:09
    Od: WL <n...@m...com>

    alkon wrote:
> [...]
    > lokalizacjach). Absolwent, miasto 100 tys. praca na pol etatu, albo umowa
    > zlecenie. Jesli powiem 1000 brutto to chyba nie skrzywdze nikogo? :)

    Co najwyzej siebie ;)
    WL

  • 38. Data: 2006-03-08 12:54:16
    Od: "alkon" <a...@n...pl>

    > Co najwyzej siebie ;)

    No tak mysle tez, ale mam wrazenie, ze i to sie okaze za duzo. Ile mniej
    wiecej powinno sie oczekiwac za taka prace? :)

  • 39. Data: 2006-03-08 14:20:32
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    nie wiem czy nie lepiej by było rozbic ceny na dwie czesci - obsługa stała
    (np. wizyta raz w tygodniu do głównej siedziby, sprawdzenie systemu,
    aktualizacja itp)za np. 700 zł oraz wizyty interwencyjne. w ramach stałej
    opłaty uwzględnić np dwie wizyty interwencyjne w miesiącu, a reszta płatna
    ekstra np. po 50 zł za każdą wizytę w jednej lokalizacji.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---

  • 40. Data: 2006-03-09 10:28:04
    Od: "alkon" <a...@n...pl>

> [...]
    > opłaty uwzględnić np dwie wizyty interwencyjne w miesiącu, a reszta płatna
    > ekstra np. po 50 zł za każdą wizytę w jednej lokalizacji.

    Pewnie i lepiej, ale zastanawiam sie jaka forma umowy jest najlepsza, bo w
    przypadku umowy -zlecenia nie placa ZUSu i w ogole nie mam pojecia co by
    bylo najkorzystniejsze...